סוף השבוע הסוער שעבר על יישובי הדרום, העלה שוב את הבעיה של עזה על סדר היום, ודרך הטיפול בה. לאור הדרישות לצאת למבצע נרחב, כשחלק מהאנשים טוענים כי יש לכבוש מחדש את עזה, וחלק מצדדים כי צריך להקל עליה כלכלית. כמו בכל שבוע, גם היום (ראשון) התווכחו ינון מגל וענת דוידוב ב-103FM על דרך תפקוד הקבינט, ראש הממשלה, וגם על הצדדים שמביעים הזדהות עם הפלסטינים.



מגל פתח ואמר: יש טרמפ בטוויטר עכשיו לשאול 'איפה ביבי'? שיירד לדרום. יש למישהו פתרון לעזה? או רק ביבי. אני חושב שאין ברירה, לא רוצים, אבל נכבוש את עזה.

דוידוב: זה יביא לנו את המזור?

"מה שקורה ברמאללה, יהיה בסוף בעזה. אני אומר, מי שתמך באוסלו ובהתנתקות, שיישב בשקט, עם מוצץ בפה, יכסוס ציפורניים, ויגיד איפה ביבי. אנחנו התמודדנו עם סכינים, בקת"בים, ופיגועים. ביבי הצביע בעד פעמיים, אבל התפטר מהממשלה בהחלטה האחרונה. הוא פרש מהממשלה". 
איפה הקבינט?
"יש ביקורת בקבינט, שרים שמדברים איתי אומרים לי ביקורת מאוד קשה, עושים סבב אתה וליברמן, והרמטכ"ל, עושים הפסקת אש בלי העפיפונים והבלונים, שחמאס רוצה הפסקת אש, ואח"כ מכנסים את הקבינט. יש סדקים בקבינט. המצב הוא פשוט, ואסור להגיד 'חרא', ואני אומר אותה, למרות שאני לא אוהב אותה. המצב לא טוב. זה לגמרי אשמת אוסלו וההתנתקות".
למה הוא לא יורד לדרום?
"ביבי, עשה טובה, שחרר אותנו מהנודניקים בטוויטר"

לאחר מכן, הוסיף מגל על מאמרי המערכת של עיתון 'הארץ' היום: "תראי את עיתון הארץ: 'המעצמה השמינית בחוזקה בעולם מסרבת להכיר בכך שהעימותים בעזה הם לא מערכה נגד ארגון או ילדים שלמדו להכין עפיפוני תבערה ואינם מתכוונים לכבוש או לאיים על עצם קיומה של ישראל'. לא, הם לא מאיימים על ישראל. למה הם לא מקשיבים למה שהערבים אומרים?
"וזה כלום לעומת המאמר המרכזי של גדעון לוי, 'צריך להצדיע לעזה, ובעיקר לרוח עזה, היחידה שמפיחה חיים בעם הפלסטיני. אם לא הקסאמים והשריפות, אין עוד פלסטיני בתודעה הישראלית'. זה ממש מאמר בגידה. הוא כותב '31 הרקטות בלילה הם המענה המאופק גם לרוע הזה. לעזה ולחמאס אין ברירה. גם העולם לא מוכן לדבר איתם'. לך תבין למה... זה ה'ארץ' מפרסם, להצדיע לעזה אחרי שהם יורים על ילדים, אחרי שהחלאות אדם האלה יורים? לולא כיפת ברזל היו פה עשרות הרוגים. איכס, מגעיל, איזה עיתון מפרסם דבר כזה, עמוס שוקן תתבייש, גועל נפש. מה נהיה מהאנשים האלה, באמת, מה נהיה?".