בתום חקירה סמויה שנמשכה שלושה חודשים, עצרה היום (חמישי) המשטרה חמישה חברי חוליה מכפר קרע שגנבו בשיטתיות כלי נשק מסוג M-16 ותבור מחיילים באזור פרדס חנה ובנימינה בעת שהותם בחופשה מהצבא. מהחקירה עולה כי שיטת הפעולה של הגנבים היתה לאתר חיילים בתחנת הרכבת בבנימינה, לעקוב אחריהם לבתיהם ולאחר מכן לפרוץ לבתים ולגנוב את הנשק בלבד.



החוקרים עלו על שיטת הפעולה בעקבות ניתוח של מאפייני הפריצות אשר העלה כי מדובר מאפיינים דומים, בדגש על התפרצויות ממוקדות לבתים של חיילים במהלך סופי שבוע וגניבת כלי הנשק, ככל הנראה עפ"י איתור מוקדם. 



בלשי היחידה המיוחדת של משטרת ישראל הפעילו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים העומדים לרשות המשטרה, לשם חשיפת החשודים ועקבו אחר פעילותם עד לשלב המעצר, בזמן אמת, כאשר החשוד הראשון נעצר בעת הפריצה לבית של חייל כשהנשק הגנוב נמצא ברשותו ושאר החשודים נעצרו השבוע, בהתאם להתפתחות החקירה. מעצרם של כלל החשודים בתיק הוארך בבית המשפט שלום עכו  והחקירה נמשכת.



חלק מחברי החוליה נעצרו בעבר על מקרה דומה וריצו עונשי מאסר. אז הם נעצרו לאחר שהמשטרה הטמינה להם מלכודת, כששכרה דירה, ושוטר התחזה לחייל, דבר שהוביל לתפיסת הגנבים על חם.