כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד מאהר נאיף אבו סיאם, תושב רהט אשר לפני כשבועיים פגע בהולכת רגל תוך שנהג ללא רישיון נהיגה בתוקף. לאחר מכן, נמלט מהמקום מבלי להושיט כל עזרה. מהחקירה עולה כי תאונת הדרכים הייתה באשמתה הבלעדית של הולכת הרגל, ואבו סיאם כלל לא יכול היה למנוע אותה. אולם, התנהגותו לאחר התאונה הביאה אותו למצב בו מוגש נגדו כתב אישום חמור ובקשת מעצר עד תום ההליכים.



על פי עובדות כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, ביום 07.07.2018 לפנות בוקר, נהג מאהר בעיר רהט, וזאת על אף כי רישיון הנהיגה שלו פקע כבר לפני שנתיים. תוך כדי נסיעתו פגע עם חזית רכבו בהולכת רגל בת 19, שחצתה את הכביש בכיוון נסיעתו של הנאשם, וירדה משטח ההפרדה לתוך נתיב נסיעתו. לטענת חוקרי המשטרה, התאונה הייתה בלתי נמנעת מבחינתו של אבו סיאם, ואם לא היה בורח אלא עוצר ומגיש עזרה לנפגעת, כלל לא היה מוגש נגדו כתב אישום. 



כתוצאה מהתאונה, הנפגעת הופלה על הכביש ונותרה לשכב במקום תוך שנגרמה לה פגיעה רב מערכתית וסבלה משברים רבים, והובהלה באמצעות ניידת של טיפול נמרץ לבית החולים "סורוקה" שבבאר שבע. מכתב האישום עולה, כי הנאשם, על אף מעורבתו בתאונה, המשיך בנסיעה וכלל לא עצר או הסתכל אחורה כדי לעמוד את תוצאותיה ואף לא הזעיק עזרה. מאהר נמלט עם רכבו מהמקום בנסיעה רציפה עד שהגיע לאזור המדברי הסמוך לתל שבע, שם נטש את רכבו.



כשעה לאחר התאונה, ניסה לשבש הליכי משפט כאשר צלצל למוקד 100 של המשטרה ומסר למוקדנית הודעה כוזבת, לפיה הרכב נגנב ממנו, בזמן שחנה בחניה של תחנת דלק "תפוז" ברהט. זאת, כדי למנוע אפשרות שיזהו אותו כמי שנהג ברכב בעת התאונה, אולם, בחקירתו הודה במיוחס לו וביצע שחזור של האירוע.



עקב חומרת המעשים ועקב היותו בעל הרשעות פליליות קודמות בגין עבירות אלימות ורכוש מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. יש לציין כי לחובתו נרשמו גם 8 הרשעות תעבורה הכוללות בין היתר עבירות מהירות ונהיגה ללא רישיון בתוקף.