ראש הממשלה בנימין נתניהו יידרש להיחקר באזהרה במשטרה לפחות עוד פעם אחת נוספת בפרשת 4000 (בזק־וואלה), כך נודע ל"מעריב־השבוע" מגורם המעורה בפרטי החקירה. הפרשה נחקרת על ידי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בראשותו של תת־ניצב אלי אסייג יחד עם חוקרי רשות ניירות ערך.
 
 מדברי הגורם עולה כי רק לאחר אותה חקירה נוספת יבחנו ביאל"כ ובאגף החקירות והמודיעין (אח"מ), בראשותו של ניצב גדי סיסו, את ממצאי החקירה והראיות בתיק ויחלו בגיבוש מסקנות ראשונות, כדי להחליט - בהתייעצות עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט - כיצד להמשיך בחקירה.

עד כה מסתמן כי בכל הנוגע לעבירות שבהן נחשד ראש הממשלה, מדובר בתיק המשמעותי ביותר מבין השלושה שבהם הוא מעורב – 1000 (מתנות), 2000 (השיחות עם מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס) ו־4000. 

אולם גם במקרה מובהק לכאורה זה יש צורך לבחון את גרסתו של ראש הממשלה בהתייחס לטענות שהטיחו בפניו החוקרים – כדי לסכם את התיק.
בפרשה 4000 מסר עד המדינה ניר חפץ ראיות למכביר, לרבות הקלטות ותיעודי שיחות עם ראש הממשלה, עם רעייתו שרה נתניהו ועם מקורביהם של בני הזוג, בנוגע להתנהלות מול איש העסקים שאול אלוביץ', לשעבר בעל השליטה בבזק ובאתר וואלה.