שבעה בני אדם נפגעו בשריפה שפרצה הלילה (שישי) בבניין מגורים ברחוב הנביאים בירושלים. בין הנפגעים, גבר בן 30 במצב קשה עם כוויות ושאיפת עשן וילד בן 9 במצב קל. הם פונו יחד עם גבר נוסף לבית החולים שערי צדק בעיר. בנוסף, נפגע חרדה פונה לבית החולים הדסה עין כרם. אישה כבת 40 ושני נערים כבני 13 טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי לבית חולים. המשטרה עצרה חשוד באירוע והוא הועבר לחקירה.



עם קבלת הדיווח על האירוע הגיעו למקום צוותים של לוחמי האש בפיקודו של רב-רשף ניסים לוי, השיגו שליטה על שריפה וחילצו את הלכודים במקום. הצוותים ביצעו כיבוי סופי של הבעירה בבניין, ואוורור של העשן הרעיל הרב שהצטבר בבניין, באמצעות מערכות איוורור יעודייות.



רב רשף ניסים לוי, מפקד משמרת בכבאות והצלה ירושלים, אמר: "הוזנקנו לשריפה בבניין ברחוב הנביאים בכוח של חמישה צוותים ומנוף גבהים, בעקבות דיווח על להבות אדירות הבוקעות מבניין ברחוב".

עוד הוסיף לוי כי נמנע אסון כבד הרבה יותר. "לוחמי האש חדרו אל תוך הבניין הבוער, תוך כדי שהם נכנסים פיזית אל תוך הלהבות, חילצו לכודים רבים, ובהמשך השתלטו על הלהבות, מנעו פגיעה קשה בכל דיירי הבניין ובכך נמנע אסון כבד במקום"