הבחירות לרשויות המקומיות צפויות להיערך בעוד כשלושה חודשים, והמתמודד לראשות העירייה, רמי גרינברג, המהווה יריב עיקש לראש העיר המכהן יצחק ברוורמן, יכול לנשום לרווחה מאחר והמשטרה סגרה, בהמלצת הפרקליטות, תלונה שהוגשה נגדו, בחשד לביצוע מעשה מגונה. לפני כחודש הוגשה נגד גרינברג תלונה במשטרת מחוז מרכז על חשד כי ביצע את העבירה כאמור. לאחר בדיקה שערכה המשטרה, ולאור העובדה שלא נמצאו כל ראיות לביצוע עבירה פלילית, פנתה היחידה החוקרת של הפרקליטות בבקשה למשטרה, כאשר בסופה הוחלט כי התיק ייסגר בהיעדר אשמה פלילית. 
גרינברג התייחס לפרסום: "לא נחקרתי ולא זומנתי למסור עדות. אין לי מושג מה מקור התלונה, אולם אני מצר על כך שמערכת הבחירות יורדת לשפל שכזה ולרמה נמוכה כל כך. הזוי לאן מובילים גורמים בפוליטיקה המקומית את הרשות ואת מערכת הבחירות הזו. כרגע, מבחינתי, אני ממשיך בעשייה כדי להוביל לשינוי שהעיר והתושבים משוועים לו. לאחר שנעשה את המהפכה נטפל גם בכל המלעיזים ומגישי תלונות הסרק, במטרה לחבל, להכפיש ולהטיל דופי. במקרה הזה, אני יכול רק להגיד שאני מאושר שהמשטרה עשתה עבודה נקייה והצליחה תוך זמן קצר להסיר את העננה ולקבוע את סגירת התלונה בהיעדר אשמה פלילית, משמע לא בוצעה עבירה כלל". 
גורמים במערכת הפוליטית בפ"ת זועמים: "זו בושה שאין כמותה, שחודש לפני בחירות מוגשת תלונה נגד מועמד המהווה יריב לראש עירייה מכהן. ההחלטה היא מהלומה למתלוננים ולמלעיזים. ניסו פה באופן אישי לפגוע במועמד, בגרסת 'לך תוכיח שאין לך אחות'. במקרה הזה הוא לא צריך להוכיח. המשטרה הבינה שאין קשר בין התלונה לגרינברג והיא נתנה לו היום סוג של תעודת יושר".