במשך ארבע שנים הצליח על פי החשד תושב אשדוד, חרדי נשוי בן 32, להימלט מעונש ומהמשטרה לאחר שביצע על פי החשד מעשה סדום בקטינה ונמלט מהזירה. אלא, שהחשוד לא חדל ממעשיו המתועבים ולאחרונה, בעת שנחקר בגין עבירת מין שביצע על פי החשד בקטין אחר, נלקחו ממנו דגימות DNA ומיד עם קבלת תוצאות המאגר הארצי נרשמה התפתחות דרמטית ומשמעותית בחקירה. בינתיים מיוחסים לחשוד שישה מקרים נוספים כשבחקירה הוא קשר עצמו אליהם.
על פי ממצאי מאגר ה- DNA נמצאה התאמה מוחלטת בין הדגימות שנאספו מזירת האירוע בשנת 2014 לבין הדגימות שנאספו מאותו חשוד בעקבות האירוע האחרון ובמשטרה החלו לנהל מצוד בניסיון לאתרו. במשך שלושה ימים חיפשו אחריו חוקרי מרחב דן עד שהגיעו למקום הימצאו וביצעו את מעצרו. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו ובמשטרה מאמינים כי יצליחו לקשור אותו לאירועים נוספים שהתרחשו בנסיבות דומות.
במשטרה מציינים כי "משטרת ישראל מפעילה את כל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לחשוף ולמנוע עבירות כלפי קטינים חסרי ישע. גם במקרים בהם לא אותר העבריין בסמוך לעבירה, המשטרה ממשיכה לבצע בדיקות ורענונים בתיקי מעבדה שמביאים לאיתורם ולתפיסתם של העבריינים". נציין כי בנוגע לאירוע משנת 2014 הגיע החשוד כך עלה מתלונתה של הקטינה , מתחת לביתה וביצע בגופה מעשה סדום כשמיד לאחר מכן נמלט מהמקום כשהוא מותיר אותה מושפלת, המומה וכאובה.

חוקרים וצוות זיהוי פלילי שהגיעו למקום פתחו בחקירה ואספו ראיות וממצאים פורנזיים שנשלחו למעבדה לבדיקה, אלא, שאז לא היה החשוד מצוי ברשימה  ובמשטרה המשיכו לנהל את החקירה במישור המודיעיני. במשך השנים צוותי החקירה שליוו את התיק לא הרפו והמשיכו בחקירה גלויה וסמויה כאשר הצוותים דאגו בכל תקופה לרענן את התיק ולבצע השוואות נוספות של בדיקות מעבדה במטרה להגיע לזהות המבצע. 
כאמור בשבוע שעבר הצליחו החוקרים להגיע לזהות החשוד ובתאריך 26.7 בשילוב כוחות נוספים הוא אותר ונעצר. ביום שישי האחרון האריך בית משפט השלום את מעצרו של החשוד בחמישה ימים ועד יום שלישי. "הנחישות והעקביות הם שהובילו אותנו לגלות את זהות החשוד ולהביאו למעצר. מדובר בתיק  חמור שלא נתן מנוחה לחוקרים שלנו. לאורך השנים נעשו רענונים בתיק ובדיקות השוואה של תוצאות מעבדה עד שהצלחנו לתפוס את העבריין ונדאג למצות עימו את הדין", אמרו במשטרה.