על פי דרישתם של למעלה מ-25 חברי כנסת ועל פי החלטת יו״ר הכנסת, ח״כ יולי אדלשטיין, תתכנס מליאת הכנסת ביום רביעי הבא לדיון פגרה מיוחד בהצעה לסדר היום בנושא "חוק הלאום ופגיעתו בערכי השיוויון והדמוקרטיה". מי שבוודאות לא יהיה נוכח בדיון המדובר הוא דווקא ראש הממשלה שעיקר הביקורת הופנתה אליו, עקב שהותו בקולומביה בהשבעתו לתפקיד של הנשיא איוון דוקה מארקס.

בינתיים במגזר הדרוזי ובמגזר הערבי נערכים להמשך המחאה נגד חוק הלאום בשורה של אירועים. הגדול שבהם יהיה עצרת ענק שמתכננים בעדה הדרוזית לקיים בשיתוף פעולה עם תומכים מכל חלקי החברה הישראלית במוצאי שבת הקרובה בכיכר רבין בתל אביב. תא"ל במיל' אמל אסעד אמר כי "בעצרת במוצאי שבת יהיו כל חלקי העם. יהיו שם אלפים מהעדה הדרוזית, אנשי בטחון רבים, רמטכ"לים לשעבר, ראשי מוסד, שב"כ, ניצבים בדימוס, סופרים, אנשי אקדמיה ועוד אלפים רבים".

בתוך כך יערך הערב בכיכר הבימה בתל אביב ארוע המוגדר "שיעור לימוד העברית הגדול בעולם" במסגרתו יופיעו מרצים, אמנים ואנשי רוח יקריאו טקסטים בערבית, ישמיעו שירים ואף ילמדו ערבית מדוברת כל זאת לאות מחאה על הפגיעה במעמדה של השפה הערבית בחוק הלאום. האירוע מאורגן על ידי שורה של ארגונים ובראשם "קהילות יד ביד". בין המשתתפים מרים טוקאן, מירה עוואד ואחינועם ניני, אלמוג בהר, סמאח סלאיימה, עידן טולדנו ואחרים.