שישה בני אדם נפגעו היום (שני) כתוצאה מכיס אוויר בטיסת חברת "אוסטריאן איירליינס" מוינה לנמל התעופה בן גוריון בלוד. המטוס נחת בנתב"ג ואמבולנסים של מד"א וצוותים של רשות שדות התעופה מיהרו לעברו על מנת לפנות את הנוסעים ואנשי הצוות שנפגעו. ברשות שדות התעופה הוכרז על היערכות מיוחדת בשדה נוכח האירוע החריג, שלא זכור כמותו בשנים האחרונות. ארבעה נוסעים שוחררו לביתם לאחר בדיקת חובש, ושני דיילים טופלו ושוחררו. אף נוסע לא פונה על ידי מד"א. 



מאוסטריאן איירליינס נמסר: "במהלך טיסת OS 861 מוינה לתל אביב, התרחשו מערבולות אוויר. ארבעה נוסעים ואיש צוות אוסטריאן איירליינס נפצעו באופן קל. הצוות החליט על המשך הטיסה לתל אביב בשל הקרבה הגיאוגרפית והטיפול הרפואי הטוב הצפוי במידת הצורך. על הטיסה היתה גם אחות רפואית. צוות המטוס ביקש  ממגדל הפקוח בנתב"ג, לתת קדימות לנחיתה ולכן  שירותי חירום רפואיים חיכו לנוסעים. במהלך יתרת הטיסה לא נחוו  עוד מערבולות אוויר והמטוס נחת בנחיתה רגילה בתל אביב. טיסת החזור OS 862 שהיתה אמורה להמריא ב- 18:35 בוטלה. הנוסעים ישובצו  לטיסות אחרות".

כזכור, הבוקר הוכרז מצב חירום הוכרז בנתב"ג במטוס של חברת וויזאייר היה בדרכו לנחיתת חירום בשל בעיית מנוע. צוותי אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, חובשים ופרמדיקים ורכבי הצלה יעודים הגיעו לנתב"ג כדי לאבטח רפואית את הנחיתה. בסופו של דבר, מצב החירום בוטל, אחרי שהמטוס התקול נחת בשלום. מדובר בטיסת וויזאייר עליה היו 182 נוסעים.