פעוטה כבת שנתיים וחצי במצב קשה לאחר שטבעה הערב (שלישי) מתחת לגשר בחלקו הצפוני של רידינג בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבי"ח דנה. הרופאים מסרו כי מצבה בינוני וכי היא מאושפזת להשגחה 

קצין המשמרת במוקד 101 של מד"א במרחב איילון יוסף כורדי סיפר כי "עוד במהלך קבלת הקריאה במוקד ידעתי שכל דקה קריטית ובעזרת מערכות האיתור המיוחדת שיש לנו בכל האמבולנסים והניידות טיפול נמרץ איתרתי צוות טיפול נמרץ שנמצא בנמל תל אביב ממש בסמיכות לאירוע כשהם נערכים לאבטחה רפואית של הופעה, חייגת לצוות והנחתי אותם להגיע במהירות למקום הטביעה על מנת להעניק את הטיפול הרפואי מציל החיים במהירות האפשרית".
פאראמדיקית מד"א רוני שיסגל הוסיפה: "בזמן שנערכנו לאבטחה הרפואית באמפי בנמל קיבלנו דיווח מהמוקד על אירוע טביעה שמתרחש במרחק של מאות מטרים בודדים מאיתנו. מיד יצאנו למקום עם הציוד הרפואי וחברנו לכונן מד"א רכוב על אופנוע שהתחיל את הטיפול, הפעוטה סבלה מהיפותרמיה ומצוקה נשימתית". לדבריה, חיממנו אותה עם שמיכה מיוחדת. "תוך כדי הפינוי לבית חולים הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים כשמצבה קשה ויציב", ציינה.

בארגון בטרם לבטיחות ילדים מודאגים מהמספר הגבוה של מקרי הטביעות בחודשים האחרונים. לפי נתוני ארגון בטרם, מאז שנת 2008 טבעו למוות 183 ילדים. עד כה, בשנת 2018 טבעו למוות 27 ילדים (הנתון כולל את 10 הרוגי נחל צפית). לשם השוואה, בשנת 2017 כולה טבעו למוות 15 ילדים.
 
אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם הסבירה כי "חופשת הקיץ בעיצומה, וכבר אפשר להכריז על מצב חירום כאשר מדי שבוע אנו שומעים על עוד מקרה טביעה מזעזע. צריך להבין כי טביעה מכונה 'המוות השקט' מכיוון שילד טובע אינו יכול לאותת שהוא במצוקה. בתוך 2 דקות מרגע הטביעה מתרחש איבוד הכרה וכעבור שש דקות כבר מגיעים למצב של מוות". היא סיכמה: "ניתן למנוע טביעה באמצעות השגחה צמודה, רציפה ופעילה. ליד מקורות מים ההורה חייב להיות במרחק נגיעה מהילד וללא הסחת דעת. פשוט צריך לזכור - ליד מים לא מורידים מהילד לרגע את העיניים".