17 בני אדם נפצעו הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים בין רכב מסחרי לרכב פרטי בכביש 90, סמוך לצומת כ"ח בגליל העליון. בין הפצועים ארבעה במצב בינוני עד קשה. כל הפצועים הם תושבי כפר בגליל. בנוסף ישנם עוד שלוש פצועות באורח בינוני ו-10 במצב קל. ד"ר אלכס ברסלבסקי, מנהל חדר הטראומה המרכז הרפואי זיו, מסר כי 4 מהפצועים במצב קשה-בינוני סובלים מפגיעות צוואר ושלד ופגיעות פנימיות ולאחר השלמת הבדיקות יעברו לחדר הניתוח. שלושה מהפצועים מטופלים במצב בינוני עם שברים וחבלות, והשאר במצב קל ועוברים בדיקות דימות לאבחון מצבם. 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, דוד שוורץ, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין רכב מסחרי ופרטי. כשהגעתי למקום הייתה המולה רבה והרכבים היו בצד הצומת עם פגיעות קשות בפח. פצועים רבים התהלכו במקום וביצעתי סריקה מהירה של הזירה על מנת לזהות את הפצועים הקשים ביותר שזקוקים לטיפול דחוף".



"על המדרכה שכבה אישה כבת 35 עם חבלת ראש, יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום הענקנו לה טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה והיא פונתה במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם כשמצבה קשה", סיפר. "14 פצועים נוספים מהרכב המסחרי והפרטי טופלו על ידי הצוותים הגדולים של מד"א, חלקם ישבו בסמוך לצד הכביש וחלקם התהלכו בזירה. לאחר בדיקות הראשוניות בשטח הם פונו לבית החולים זיו באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ כשמצבם בינוני וקל". 



שבעה בני אדם נפצעו, בהם שני ילדים באורח קשה, אתמול בתאונת דרכים חזיתית בין ג'יפ של האו"ם לרכב פרטי בכביש 978, סמוך לשעל שברמת הגולן. שישה מהפצועים הם בני משפחה אחת. בין הפצועים שני ילדים כבני 5 ו-10 במצב קשה עם חבלת ראש, שפונו במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו ילדה בת 10 במצב בינוני עם חבלה בגפיים וארבעה במצב קל, בהם פעוטה כבת שנתיים, לבית החולים "זיו". שוטרים הוזנקו למקום וסגרו את הזירה, וחוקר תאונות דרכים בוחן את נסיבות התאונה.