כמעט שבוע עבר מאז התאונה שבה קיפח את חייו הנער אילון שלו אמסלם. היום (רביעי) חברו הטוב, שנפגע גם הוא בתאונה, דניאל חכימי עמד על רגליו לראשונה מאז האירוע. באותו הזמן הנהג הדורס הובא לדיון נוסף בבית המשפט השלום בתל אביב, באותו הרחוב בדיוק. 
האדם הראשון שהגיע לזירת האירוע סיפר ב"החדשות" על תחושותיו מאז התאונה. "עד היום קשה לי ואני בקושי נרדם בלילה", הסביר. הוא סיפר כי מיד לאחר האירוע, הנהג הדורס אלי בר זכאי ניגש אליו וביקש ממנו לשתות מים. "ראיתי את הנהג יוצא מהרכב, הוא ניגש אלי ושאל אם אני יכול להביא לו מים. אמרתי לו קח יש לי בקבוק של ליטר וחצי ברכב. שתה את כל הבקבוק מהר מאוד ואחר כך ביקש עוד", אמר עד הראייה.
על פי ההערכות, הסיבה לשתייה המוגברת היתה כי הוא חשב שהדבר יסייע לטשטש את כמות האלכוהול הגבוהה שהיתה בדמו. "ראיתי שהוא נתן נשיפה חלשה בבדיקת הינשוף, שלוש ארבע פעמים והשוטר איים עליו שייעצר", הוסיף, "לפני החוקרים, הגיעה לזירה ניידת של משטרת התנועה. השוטרים ביקשו ממנו לסגור את השיחה שניהל, אך הוא המשיך לדבר". ייתכן כי הוא התקשר במטרה לקבל עצה משפטית. לאחרי השיחה כאמור, הוא סירב לבצע בדיקת ינשוף.

עד הראייה סיפר כי ניגש לילדים הפצועים. "רצתי לילד שנפצע (דניאל) והוא ביקש שאחזיר לו את הנעל שנפלה. ראיתי שהוא מבוהל אבל בהכרה, אז הבאתי לו את הנעל ורצתי לחפש את הילד השני", הסביר, "רצתי בין ההרוג לפצוע, והתאמצנו להחזיק את הפצוע בהכרה, עד שהוא פונה לבית החולים". 
על פי הדיווח ב"החדשות", נבדק החשד לפיו שיחת הטלפון שביצע בר זכאי, היתה לחבר שעימו בילה קודם לכן. על פי החשד, הוא ניסה לשכנע את החבר לשנות את עדותו.