ועדת השחרורים שליד בתי הסוהר החליטה היום (חמישי) לאמץ את בקשת השחרור שהגישה עו"ד סוזי עוז-סיני-ארניה בשם שי סימון, הנהג שהורשע בדריסתה והריגתה של מיטל אהרונסון בתאונת פגע וברח שאירעה ברחוב אבן גבירול בתל אביב לפני כ-10 שנים, ולהורות על שחרורו החל מהיום שבו תקופת מעצרו לשלב השלישי - ב-29 באוגוסט. סימון נידון ל-14 שנות מאסר.

ועדת השחרורים קיבלה את טיעוני עורכת הדין שאמרה כי מרשה עבר תהליך שיקומי בכלא, הבין את משמעות העבירה שביצע, שהה באגף שיקומי פרטני, נכלל בתוכנית שיקום של רשות שיקום האסיר, שגם היא העבירה חוות דעת חיובית לגביו. לעמדתה זו הצטרפה גם הפרקליטות.

באוקטובר 2008, סימון, יחד עם חברו שלום ימיני, נסעו שיכורים ברחוב אבן גבירול שבתל אביב ופגעו באהרונסון וחברתה מלי יזדי בזמן שחצו את הכביש במעבר חציה. אהרונסון נהרגה במקום, ויזדי נפצעה קשה ונותרה על כיסא גלגלים.
 
על ימיני נגזרו חמש שנים, ולבסוף ריצה שנתיים וחצי בלבד. על סימון נגזרו 20 שנה, ולאחר ערעור הופחת עונשו ל-14 שנים. כאמור, היום גם עונש זה קוצר.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, אמר בעקבות ההחלטה: "בכל יום יותר משני בני אדם נפגעים בתאונות "פגע וברח" בממוצע, וכשבית המשפט מקצר עונש של אדם שדרס למוות אדם אחר וברח ממקום התאונה הוא משדר מסר מקל של זלזול בחיי אדם. ככה לא נלחמים בתאונות הדרכים, ככה לא נלחמים בתאונות ה"פגע וברח" וככה לא מרתיעים נהגים אחרים מלנהוג באותה דרך. מדובר במעשה אנטי חברתי ולא מוסרי שבו אדם פגע באדם אחר והחליט להסתלק מזירת התאונה מבלי להגיש עזרה והשאיר את מיטל אהרונסון ז"ל להתבוסס בדמה. בית המשפט חייב לשדר מסר הפוך כדי שהציבור יבין כי על "פגע וברח" אין סליחה ואין מחילה".