שלושה בני אדם נפצעו קשה ושלושה אחרים נפצעו באורח קל עד בינוני בתאונת דרכים חזיתית וקשה שאירעה היום (שישי) בנווה דניאל שבגוש עציון. כוחות מד"א שהוזעקו למקום טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים "הדסה עין כרם" והמשטרה סגרה את כביש 60 לתנועה בעקבות התאונה.



צוותי ההצלה שהגיעו למקום התאונה סיפרו ששני פצועים היו לכודים באחד הרכבים שנפגעו ולאחר פעולות חילוץ ממושכות, חולצו. אבי בן סעדון, שהגיע ראשון לזירה עם צוות לוחמי האש סיפר: "בכניסה לזירה זיהינו בוודאות תאונת דרכים חזיתית. ברכב אחד הייתה משפחה עם ארבעה ילדים, הפצועים נפגעו ברמות שונות, שני הנהגים ברכבים היו לכודים במצב קשה וחולצו בפעולת חילוץ מורכבת".



דני גור, סגן ראש סניף איחוד הצלה בגוש עציון סיפר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שני כלי רכב. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ הלכודים. יחד עם חובשים נוספים וצוותי רפואה של צה"ל הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לנפגעים (חלקם ילדים) שפונו לאחר מכן בניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים של מד"א וצה"ל לבתי חולים בירושלים".



אתמול נהרגה ישראלית בת 40 תושבת אלעד באלפים הצרפתיים בתאונה חזיתית שהתרחשה בין שני כלי רכב. בתאונה נפגעו עוד שבעה בני אדם, בהם שניים מילדיה של המנוחה. על פי יהודה שפירא, מתנדב זק"א שהיה במקום, אחד מכלי הרכב סטה מנתיבו בכביש המפותל וגרם לתאונה. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים סמוך למקום האירוע.



איש זק"א  סיפר כי הגיע למקום באוטובוס ונקלע לזירת התאונה. הוא הגיש עזרה ולדבריו, כוחות ההצלה הצרפתיים החלו בפעולת החייאה, אך אלה לא הועילו. ההרוגה ומשפחתה שהו במלון סמוך ולדברי איש זק"א היא הייתה אשת השיווק שמכרה לו את הטיול המאורגן בו לקח חלק. גופתה של האישה צפויה להגיע לארץ ביממה הקרובה, יחד עם בני משפחתה.



ממשרד החוץ נמסר כי קונסול ישראל בפריז, אורי דוד, והמחלקה לישראלים בחו״ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים בהעברת הנפטרת לקבורה בישראל ועוקבים אחר מצבם של הפצועים.