נכה בעל 100 אחוזי נכות המתנייד באמצעות כיסא נכים חשמלי ננעל ברכבו כנראה בגלל תקלה מכנית, שהחלה בחצות ושהה כל הלילה (שישי) בחושך עם חלונות פתוחים ללא תאורה, יושב בכיסא הנהג ללא עזרה. רכבו של האיש ננעל בגלל תקלת חשמל שרוקנה את כל המצבר ברכב. האיש הזעיק עזרה מחברת גרר של ״שלמה סיקס״. הגרר הגיע, אך חזר על עקבותיו כי לא היה יכול להעמיס את הרכב ולא הצליח להוציא את הנהג הנכה מהרכב.
 
על פי העדות, נהג הגרר שלא רצה לעזוב את הנכה בחושך לבד, קיבל הוראה מהתורן של החברה, לנטוש את נהג הרכב הנכה ולפנות למשימה נוספת. נהג הרכב הנכה סיפר: "נסעתי על כביש 6 לכיוון דרום. באזור מחלף אנדרטת מג"ב ננעל לי הרכב תוך כדי נסיעה. עצרתי את הרכב בצד הדרך והזעקתי עזרה. הרכב ננעל כולו והיה ללא חשמל. כיסא הנהג החשמלי ננעל והפסיק לעבוד. דלת ההזזה המאפשרת את יציאתי מהרכב באמצעות הכיסא החשמלי הנייד ננעלה וגם החלונות ננעלו במצבם, והיו פתוחים כל הלילה. סמוך לשעה 02:30 לפנות בוקר שמעתי רעשים של להקת תנים שהסתובבה סביב הרכב. האמת שפחדתי מהם, כי הייתי לבדי ובמצב שאני לא יכול לצאת מהרכב וכן חלונות הרכב היו פתוחים".
 
בשיחה עם חברת "שלמה סיקסט" שרכב הנכה מבוטח בה, התברר כי מנכ"ל החברה התקשר לנכה בבוקר כשהיה בביתו והתנצל בפניו על המקרה. הנכה הגיע לביתו בשעה 05:00 לאחר שהגיע חברו הטוב זיאד אבו ראס ועזר לו להטעין את המצבר מרכבו הפרטי. עד שהגיע הנכה לביתו בקלנסוואה שבשרון עשו פעולה זאת לא פחות מ-10 פעמים.
 

הנכה מתלונן על כאבים בכל הגוף בגלל שישב בכיסא הנהג כל הלילה, וכן מתלונן על בעיה נפשית ומועקה בלב כשהוא מדבר על העניין, כנכה חסר יכולת תקוע ברכב נעול בחושך עם חלונות פתוחים, כשהוא חש חסר אונים. ״תודה לאל שהמקרה הזה נגמר בשלום ללא פגע אך על חברת כביש 6 וחברת 'שלמה סיקס' לתת את הדין מדוע נטשו נכה חסר אונים ברכב נעול למשך 5 שעות כל הלילה״, אמרו קרובי משפחתו. ״המזל של הנכה שלרכב לא נגרם כל נזק שיכל לפגוע בנכה, כמו קצר שיכול היה לשרוף את הרכב על יושביו".