ניסה להציל את אשתו או לפגוע בה? סרטון שצולם במהלך הלילה ברחוב סלמה בתל אביב העלה חשד לפיו אדם זרק את אשתו החוצה דרך חלון ביתו, לכאורה במטרה להשליכה אל הקרקע. אולם, לאחר חקירה מהירה של שוטרי מרחב יפתח, נחשפו ממצאים שונים לחלוטין, לפיהם הבעל בכלל ניסה להציל את אשתו שעמדה ליפול לאחר שניסתה לצאת מהבית דרך החלון.



על פי הידוע למשטרה, בשלב מסוים במהלך ויכוח שהתגלע בין בני זוג עובדים זרים המתגוררים בדירה בת"א, חשה האישה פחד מבעלה, לאחר שלטענתה הוא איים עליה שיפגע בה. לדבריה, ביקשה לצאת מחלון הדירה אל הרחוב לאור אותו החשש, ובכך בעצם סיכנה את חייה. בעלה, שהבין כי נשקפת סכנה לחייה, הוציא את חצי גופו אל מעבר לחלון, הצליח לאחוז בשערותיה של רעייתו, תוך כדי שהוא מעלה אותה מעלה חזרה לדירה, ובכך הציל בעצם את חייה. 
במשטרה גבו עדויות הן מהבעל והן מהאישה, שאכן מאשרים גרסה אחת זהה. אולם יחד עם זאת, לנוכח העובדה שהאישה טענה שהיא פחדה מבעלה שהשמיע איומים נגדה, החליטו החוקרים לעצור את הבעל להמשך חקירה תחת הגדרה של מסוכנות במשפחה. הוא יובא במהלך היום (ראשון) לבית המשפט השלום בת"א, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו או לחלופין להרחיקו מהבית. 
סרטון האירוע בו נראה הגבר מושך את בת זוגתו בחזרה לביתם


האדם שנראה בסרטון כשהוא מטפס אל עבר האישה אמר אמר למעריב כי "סגרתי את העסק שבבעלותי מתחת לדירה, וכשיצאתי החוצה ראיתי שכולם מסתכלים לחלון. הרמתי את הראש וראיתי אישה מחוץ לחלון, עומד על המזגן, והתחלתי לטפס לעברה על מנת להציל אותה, אבל בעלה משך אותה פנימה וברח מהבית".