בשעות הצהריים היום (ראשון) דיווחה חיילת למשטרה כי תושב נהריה כבן 50, אצלו היא עובדת בערבים במסעדה שבבעלותו, לקח מהתיק שלה את נשקה הצבאי ויצא את ביתו כשהיא נותרה נעולה. מבדיקה ראשונית של הנסיבות, מדובר ככל הנראה באירוע על רקע מצבו האישי ולא בטחוני. כוחות משטרה סורקים אחר עקבותיו.



החיילת עברה הבוקר דרך ביתו של בעל המסעדה, והוא היה אמור להסיע אותה לבסיסה. בזמן שנכנסה אליו הוא לקח לה את הנשק והשאיר אותה נעולה בבית. כוחות משטרה הגיעו למקום וחילצו אותה בריאה ושלמה לאחר שפרצו לבית בסיוע כוחות כיבוי והצלה. 





כזכור, רק לפני כשבועיים וחצי, בתום חקירה סמויה שנמשכה שלושה חודשים, עצרה המשטרה חמישה חברי חוליה מכפר קרע שגנבו בשיטתיות כלי נשק מסוג M-16 ותבור מחיילים באזור פרדס חנה ובנימינה בעת שהותם בחופשה מהצבא. מהחקירה עולה כי שיטת הפעולה של הגנבים הייתה לאתר חיילים בתחנת הרכבת בבנימינה, לעקוב אחריהם לבתיהם ולאחר מכן לפרוץ לבתים ולגנוב את הנשק בלבד.



החוקרים עלו על שיטת הפעולה בעקבות ניתוח של מאפייני הפריצות אשר העלה כי מדובר מאפיינים דומים, בדגש על התפרצויות ממוקדות לבתים של חיילים במהלך סופי שבוע וגניבת כלי הנשק, ככל הנראה עפ"י איתור מוקדם.



חלק מחברי החוליה נעצרו בעבר על מקרה דומה וריצו עונשי מאסר. אז הם נעצרו לאחר שהמשטרה הטמינה להם מלכודת, כששכרה דירה, ושוטר התחזה לחייל, דבר שהוביל לתפיסת הגנבים על חם.