לא מקבלים את ההתנצלות: משפחתו של אילון שלו-אמסלם, שנדרס למוות בשבוע שעבר בתל אביב דחתה היום (ראשון) את התנצלותו של הנהג הדורס, אלי בר זכאי, מוקדם יותר היום, בעת שחרורו למעצר בית. ממשפחת שלו-אמסלם נאמר כי דבריו של בר זכאי הם "הבעת חרטה מניפולטיבית ונטולת אמינות, שנועדה לשרת את צרכיו המשפטיים של הדורס", והוסיפו כי "מדובר במניפולציה של בר זכאי בעת מצוקתו". במשפחה הזכירו עוד שלאחר הדריסה הוא לא הושיט עזרה, ומיהר להתקשר לקבל ייעוץ והחל בטשטוש ראיות כששתה מים. גם במהלך חקירתו, לא שיתף הנהג פעולה עם חוקריו ולא לקח אחריות. 



מוקדם יותר היום התנצל בר זכאי בפני המשפחה ואמר כי הוא "מביע חרטה עמוקה מאוד מאוד על המקרה. זה מקרה מאוד מצער. לבי עם המשפחה וההורים היקרים. אני מברך אותם שבעזרת השם הקב"ה ייתן להם כוח ושלא ידעו עוד צער לעולם". עורך דינו, אורי קינן, הוסיף כי "אלי שוחרר לביתו אחרי ימים ארוכים במעצר. זה אירוע קשה, אנחנו נמתין להחלטת הפרקליטות ונראה את חומרי החקירה".



כזכור, תאונת הדרכים בה בר זכאי דרס למוות את שלו-אמסלם ואירעה ביום חמישי שעבר, ברחוב אבן גבירול בתל אביב, אז עלתה מכוניתו של הנהג הדורס על אי תנועה בו עמדו שלו-אמסלם וחברו שנפצע קשה בתאונה, ופגע בשניהם.  במשטרה חושדים שהנהג נסע במהירות של 100 קמ"ש, וקיים גם חשש לשיבוש החקירה על ידו, הנובע מהתנהגותו לאחר התאונה. נציג המשטרה בדיון שנערך בשבוע שעבר הציג בפני השופט את ממצאי הבדיקה לאיתור אלכוהול בדמו של החשוד, וקבע כי "מדובר בממצאים שלא רק נמצאו במכשיר הנשיפון, יש לנו אינדיקציה נוספת".