אסון גדול נמנע אתמול (ראשון) לאחר שילד עף מתוך רכב נוסע היישר לתוך כביש סואן, ותודות לתושייתם, עירנותם ומהירות תגובתם של שני אזרחים, לא נדרס על ידי כלי הרכב שחצו באותה שעה את הצומת.



האירוע התרחש בשעות אחר הצהריים, בצומת אלטלנה ליד בית החולים "אסותא" באשדוד, כאשר רכב שנסע במהירות תוך כדי סיבוב בצומת, פלט מתוכו ילד אל תוך הכביש. מצלמות של מוקד 106 אשר הוצבו במקום קלטו את המתרחש, ובסרטון ניתן לראות אזרח רץ לעברו של הילד ומשליך את עצמו אל מול גלגלי הרכב שבדיוק עבר בצומת והתקרב אל הילד שהיה שכוב על הכביש, תוך שהוא מסכן את חייו וכמעט נדרס בעצמו. באותו זמן הגיע בריצה אזרח נוסף שהרים את הילד ופינה אותו מן הצומת.



צוריאל מולאי, האזרח שהרים את הילד, סיפר בתוכנית "שש עם עודד בן-עמי" על הדרמה שהתחוללה בצומת: "הגעתי אל הצומת, היינו ברמזור, היה אור אדום שהתחלף לירוק ואנשים התחלו לנסוע. פתאום ראיתי דלת של אוטו נפתחת וילד עף מהאוטו. אמרתי למי שנהג באוטו שבו נסעתי שיעצור, פתחתי את הדלת ורצתי אל הכביש אחרי שקפצתי מהאוטו. הילד התגלגל, נשכב על הכביש ואז תפסתי אותו. הוא בכה והיה מבוהל מאוד. הרמתי אותו וראינו את אמו מתקרבת אלינו מהצד, נתתי לה את הילד והסתובבתי. היא לא אמרה כלום כי נראה לי שהייתה בהלם ולא קלטה מה קרה ובנוסף התנועה המשיכה. הילד צרח מבכי אבל לא ירד ממנו דם ואני לא חושב שנפצע".