לינץ' על רקע הומופובי: שישה קטינים מאזור ירושלים חשודים כי איתרו שלושה מחברי הקהילה הגאה באמצעות אפליקציית ההיכרויות גריינדר, קבעו עימם פגישה והכו אותם בצורה קשה. התלונה הראשונה התקבלה לפני כשבוע, בה המתלונן מסר כי הכיר באמצעות אפליקציית ההיכרויות אדם אחר עמו קבע להיפגש בדרום ירושלים. כשהגיע למקום, התנפלו עליו מספר נערים, שתקפו אותו על פי החשד במקלות ואבנים וכך גרמו לפציעה בגינה נזקק גם לטיפול רפואי. לאחר שעשו זאת, ברחו החשודים מהמקום. 



במסגרת החקירה, שכללה פעולות בפן הסמוי והגלוי, הגיעו החוקרים לשני מתלוננים נוספים, שמעדותם עולה כי הותקפו על ידי חבורת נערים בנסיבות דומות באותו האזור. כל זאת קרה בסמיכות לאירועי מצעד הגאווה בירושלים שהתקיים באותו השבוע, והיה נתון במחלוקת שהובילה גם למחאות נגדו.



לאחר ניתוח מכלול הראיות והממצאים, חוקרי המשטרה איתרו את זהותו של אחד החשודים, כבן 16 מירושלים, ועם התקדמות חקירתו אותרו חמישה חשודים נוספים, כולם תושבי ירושלים בגילאי 15-17. כולם נעצרו ונחקרו בחשד לתקיפה הגורמת חבלה של ממש ע"י שניים או יותר, תקיפה בצוותא וקשירת קשר לבצע פשע. 



מטעם המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל כגוף אוכף חוק, פועלת להגן על חופש חירותו, דעותיו והעדפותיו האישיות של כל אדם באשר הוא ללא קשר לדת, גזע ומין, ולא תאפשר לאף גורם עבריין לפגוע בזכויות אלו ובאלו שדעותיהם והעדפותיהם שונות. כנגד החשודים אנו מתכוונים להמשיך לפעול למיצוי מלוא חומרת הדין".



עוד נמסר, כי "משטרת ישראל פועלת על מנת לחקור ולהגיע לכל חשוד המבצע עבירת אלימות כנגד כל אדם בשל דעותיו השונות או העדפותיו המגדריות ועל מנת למנוע התנהגות זו בקרב סביבת החיים של האזרחים".