לא בחל באמצעים: ניסן בורוכוב, בן 27 מאזור, חשוד כי שוחח עם קטינות באמצעות חשבון וואטסאפ בדוי ואיים עליהם שישלחו לו תמונות אינטימיות ויעשו כדבריו, או שיבייש אותן בפני הוריהן. בחלק מהמקרים הוא  איתר את הפרטים שלהן והדביק על כרטיסים של נערות ליווי, ואף איים בפגיעה פיזית במתלוננות, כולל במעשי אונס. הפרקליטות הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגדו, הכולל שמונה אישומים, ביניהם ריבוי עבירות של סחיטה באיומים, התחזות, הפרת צו פיקוח ועוד.



מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עוה"ד צבי שוורץ, עולה כי בין החודשים מרץ עד מאי 2018 השתמש בורוכוב בחשבון וואטסאפ שהתבסס על שני מספרי טלפון שקיבל באפליקציה של חברת סלקט בע"מ, ולרוב השתמש בשם הבדוי "אדיר ערוסי", תוך צירוף תמונות של אדם שכלל לא היה מודע לכך.



בורוכוב יצר קשר עם בגירה ושבע קטינות דרך הוואטסאפ, זאת חרף העובדה שנאסר עליו לעשות זאת במסגרת צו פיקוח. בורוכוב נהג לבקש מהקטינות לשלוח לו תמונות אינטימיות שלהן, ובמסגרת קשר עם שלוש מהמתלוננות הקטינות, סחט אותן בורוכוב באיומים שיפגע בהן במידה ולא ישלחו לו תמונות אינטימיות שלהן.



באחד המקרים, שלח בורוכוב הודעה לבת 17 לפיה הוא יודע פרטים עליה. כשניסתה לברר מהיכן קיבל את הפרטים, והביעה מורת רוחה מפנייתו, כתב לה בורוכוב כי היא צפויה לסבול מאחר והיא מדברת אליו בצורה כזאת. בורוכוב שלח למתלוננת תמונה ובה כרטיס ביקור הזהה לכרטיסים של נערות ליווי, ובו מפורסמים שמה, תמונתה, מספר הטלפון שלה ועיר מגוריה. המתלוננת ביקשה מבורוכוב שלא יפרסם את כרטיס הביקור וימחק אותו, אך הוא ענה לה שהוא רוצה להיפגש איתה. כשסירבה שנית, שלח שוב את כרטיס הביקור ואיים בפרסומו ברבים, בין היתר גם להוריה.



המתלוננת חסמה את השיחה עם בורוכוב, ולאחר מכן הוא שלח לה הודעת SMS בה דרש ממנה להסיר אותה או שיגרום לה "להצטער על כך". היא הסירה את החסימה, אולם בהמשך חסמה אותו שנית. לאחר החסימה השנייה, כתב לה בורוכוב כי היא תסבול ממכות ומאונס, ואף ציין שהוא יודע היכן היא לומדת וכי לא כדאי לה לערב את המשטרה. 



במקרה אחר, יצר בורוכוב קשר עם קטינה בת 16, ובמסגרת ההתכתבות עמו היא שלחה לו תמונה אינטימית שלה כיוון שחששה ממנו. בהמשך, ביקשה המתלוננת מבורוכוב שימחק את התמונות ששלחה, אך הוא כתב לה כי עליה לעשות כל מה שיאמר לה, ואם תסרב, התמונות יתפרסמו ברבים. בת ה-16 חששה מאותו אדם, השיבה לו בחיוב ואולצה לשלוח לו תמונות נוספות. בורוכוב גם דרש ממנה לקשר אותו עם חברותיה, למסור פרטים על קרובות משפחתה ולשמש כנערת ליווי, אולם לדרישות אלו היא החליטה לא לענות, על אף שהמשיך לאיים כי יפרסם תמונותיה ברבים.

הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של בורוכוב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.