הפרקליטות תגיש היום (רביעי) הצהרת תובע, בדבר הכוונה להגיש כתב אישום נגד צעיר בן 22 מטירה, אשר חשוד כי הצמיד מטען חבלה לרכב של תושב העיר. כמו כן תבקש הפרקליטות להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו, בגין עבירות של ניסיון לגרום למותו של אדם, הנחת חומר נפיץ שלא כדין וקשירת קשר לביצוע פשע. 



הנחת המטען על ידי הצעיר התרחשה לפני מספר חודשים, כאשר בסוף חודש יוני התקבל במשטרה דיווח על מציאת חפץ חשוד המוצמד לרכבו של תושב טירה. כוחות משטרה וחבלה הגיעו למקום, איתרו את החפץ ונטרלו אותו. בחקירה לאחר מכן התברר כי אכן מדובר במטען חבלה מאולתר. 



עוד עלה מהחקירה, כי בעל הרכב שמע רעש ברכבו במהלך נסיעה, ונכנס למתקן לשטיפת רכבים במטרה לבדוק את מקור הרעש. שם נאמר לו כי חפץ חשוד מוצמד לרכבו. במהלך מציאת החפץ על ידי בעל הרכב, נשמע קול צלצול טלפון שעל פי החשד, היה אמור להפעיל את המטען. 



לאחר האירוע נפתחה חקירה סמויה, מהלכה עלה החשד כי תושב טירה בן 22 הצמיד את המטען לרכבו של בעל הרכב, והוא נעצר והובא לחקירה במשטרה. בהמשך, בחיפוש שנערך בביתו של החשוד נמצאה מעבדת חבלה מאולתרת, והחוקרים הצליחו לאסוף ראיות ולקשור את החשוד להנחת המטען ברכבו של המתלונן.