לילה של קרב בדרום. מעל 150 שיגורים נורו לעבר ישראל מאתמול בערב, בהסלמה החמורה ביותר מאז מבצע צוק איתן לפני ארבע שנים. כנרת רוזנפלד, תושבת שדרות, שיתפה הבוקר (חמישי) ב-103FM על הלילה הקשה שעברה: "אנחנו כבר נהיינו חיילים, לילה קשה עבר על כוחותינו, כל המשפחה שהתה בממ"ד ולא כל כך הצלחנו לישון. היו הפוגות מפעם לפעם אך המתח והאדרנלין לא באמת מאפשרים להירדם".



על הרגע בו תפסה אותה האזעקה סיפרה: "אתמול התקיימה פעילות של אנשי ערוץ הופ בפארק בשדרות. אמרתי לילדי שאנחנו בוחרים שלא ללכת לשם בעקבות החשש מהמתיחות. אני מספרת לילדי את האמת על המצב בארץ ושאנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה. הילדים עוד בטראומה מנפילת קסאם בפעם הקודמת. בפארק קיימות כמה מגוניות אך מי שהצליח להיכנס נחנק מהעומס. מי שלא, היה נתון לחסדיו של הקסאם".



על הקושי לחיות בדרום הארץ במצב הביטחוני הרעוע הוסיפה: "אנחנו חיים בריטואל הזה כבר שלושה חודשים. זה מתחיל בלילה לא שקט ובבוקר מגיע שליח אירופאי עם חיוך שמנסה להגיע להסדרה. אין לי מושג מה נכון לעשות בסיטואציה הזו, אך אני יודעת שהמציאות הזו צריכה להיפסק עכשיו". 




"כל חולשה שלנו כריבון וכצבא מקרינה לכל המדינה. אנחנו כבשה אחת בין כל הזאבים שרק מחכים לראות אותנו חלשים. אנחנו מתעסקים בכל כך הרבה שטויות במקום לדון במהות. יש להביא שקט לאזור היפה הזה. אני לא בעד לברוח, בצוק איתן נשארנו כאן רוב הזמן. התנדבנו, בישלנו וכיבסנו מדים עבור החיילים. יש לנו את החוסן ואנחנו מוכנים לסבול קשה אם צריך".