בת 22 נהרגה בתאונת דרכים קשה שהתרחשה הבוקר (שישי) בכביש 6, ממאחז לכיוון קריית גת. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של הצעירה במקום. כמו כן, ארבעה פצועים נוספים פונו לבית החולים סורוקה באמבולנסים ומסוק, כאשר שניים מהם, כבני 20, במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. שני הפצועים הנוספים מוגדרים במצב קל עד בינוני. 



פרמדיק מד"א ג'וש ויינשטיין, שהגיע לזירה סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב שהיה מעורב בתאונה היה עם חלקו האחורי על מעקה ההפרדה ומעוך ונוסעי הרכב שנפגעו היה שכובים על הכביש. ביצענו סריקה מהירה והערכה ראשונית של הזירה, צעירה כבת 22 הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה. ארבעת הפצועים הנוספים טופלו ע"י צוותים גדולים של מד"א בשטח ופונו במסוק מד"א ובניידות טיפול נמרץ לבי"ח סורוקה כשמצבם קשה ובינוני והם בהכרה".

תאונה בכביש 6. צילום: דוברות מד"א


לפי הדיווחים, הרכב, שנסע מדרום לצפון, התהפך. למקום התאונה הוקפצו שוטרים ובוחן תנועה. עם זאת, הכביש לא נחסם לתנועה, וישנה הכוונה של התנועה בו. מהמשטרה נמסר כי נסיבות התאונה בחקירה. 



אמש התרחשה תאונת דרכים חזיתית קשה בכביש 40, סמוך למשאבי שדה, בה נהרג אדם אחד, כבן 50 אשר נלכד ברכבו כשהוא מחוסר הכרה. מותו נקבע במקום. כמו כן, בתאונה נפצעו ארבעה אנשים, ביניהם גבר כבן 40 במצב קשה, אישה בת 30 במצב קשה, נערה בת 15 במצב קשה, וילד בן 10 במצב בינוני.