עורך הדין אילן בומבך, המייצג את חבר הכנסת איתן ברושי אמר הבוקר (שני) בראיון בגל"צ כי "חרצו את דינו של חבר הכנסת בבית דין שדה". הוא התייחס לעדות שחשפה אתמול חברת הכנסת שלי יחימוביץ' בעמוד הפייסבוק שלה: "מדובר בתלונה אנונימית מלפני למעלה מ-40 שנה, כשהוא היה בצבא. אולי יביאו תלונה מלפני 65 שנה, כשהוא היה תינוק". 

ברושי אמר שהוא לא הטריד מעולם?
הוא זוכר שמעולם לא הטריד מינית, בוודאי שלא עשה דברים נוראיים כפי שנטען שעשה, אבל עדיין מבקשים ממנו להתפטר. הוא לא יכול לדעת במי מדובר - נוכל להתמודד עם העובדות בבית משפט.

הוא טען כי "חברת הכנסת יחימוביץ' דואגת שהמהדורות ייפתחו בתלונות, וכמובן שהיא בדקה אותן בייסודיות ובאובייקטיביות, רק שהיא לא יכולה לעשות זאת, כי היא מתנגדת של ברושי מבחינה פוליטית". עורך הדין הוסיף: "היא לקחה לעצמה כתרים לא לה. אצלנו יש הפרדת רשויות והיא לא יכולה להיות התחקירנית, התובעת, השופטת, המוציאה לפועל והתליינית בכיכר העיר". לדבריו, היא צריכה להגיד למי שפונים אליה בתלונה כזו, שיילכו למי שצריך ללכת.
הפרקליט חשף כי "מאז התפוצצות הפרשה, מגיעות אליו תלונות שונות, שאנשים מעוניינים לחשוף, נגד אבי גבאי ויחימוביץ'". הוא אמר כי "ישנן תלונות בתחום המיני נגד גבאי, לא רוצה לחזור ולהעלות על בדל לשוני את הפרטים, רק אומר שאוזניים תצילנה מכך". בומבך טען כי הוא "רואה בתלונות - שקריות. בגלל זה לא סיפרתי לברושי עד עכשיו, רוצה להראות שזה תלוש מהמציאות". הוא סיכם: "אם יחימוביץ' היתה מקבלת פנייה כזו - היא היתה עטv עליה. ברור שברושי לא יתפטר". 

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה לדברים: יו"ר המפלגה גאה להילחם למען מרחב ציבורי בטוח לנשים, בין בכנסת ובין ברחוב. ניסיונות השתקה לא ירתיעו אותו.
 

יחימוביץ': "לא הייתי נותנת במה לתלונה אם היא לא היתה אמינה"
חברת הכנסת שלי יחימוביץ' התייחסה הבוקר בראיון ב"כאן ב'" לעדות נגד ברושי שחשפה אתמול בדף הפייסבוק שלה כי לאחר פרסום המקרה עם חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין, פנו אליה מספר נשים. "מדובר בנשים רציניות שכלאו את הסיפור הזה במשך מספר שנים", הסביר, "נהוג לומר למה הן נזכרו רק עכשיו - העניין זה שהן לא שכחו לעולם. הטריגרים היו הסיפור של איילת והעדות הנוספת, לצד ההתבטאויות שלו בנושא". 
היא ציינה כי בשביל לאמת את התלונה שפרסמה אתמול, היא קיימה שיחות רבות עם מספר אנשים. "ישבתי עם האישה ועם אנשים הגורמים הנוגעים בדבר, והסברתי כי אני חייבת לדעת את כל הפרטים", הדגישה, "חזרתי לאנשים ששירתו איתה והצלבתי זמנים ותפקידים, וגם עם שניים שעמדו לצידה וליוו אותה בכל פעם שהיתה צריכה להיכנס אליו". לדבריה, היא לא נתנה לסיפור ביטוי, מפני שהיה ברור לה שהיא דוברת אמת.
חברת הכנסת הסבירה כי אינה שוקלת לוותר על החסינות. "היא דבר יקר שמאפשר לי לעשות צעדים לטובת הציבור שאני מייצגת", אמרה, "לא הייתי ממליצה לברושי להגיש תביעת דיבה גם נגד גבאי שאין לו חסינות, כי היא תהפוך למצעד מאוד משפיל ומבזה". היא סיכמה: "לא ראוי שברושי ימשיך לכהן, אני מתכוונת להמשיך בזה גם אם יגידו שאני השופטת והתליינית".