נעה חייט בת ה-20 נהרגה היום (רביעי) מפגיעת רכב בעת שנסעה על אופניים ברחוב פרויד פינת ראול ולנברג בחיפה. גורמי הרפואה שהוזעקו למקום קבעו את מותה של הנערה, תושבת חיפה, במקום. בוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל הגיעו לזירה כדי לחקור נסיבות התאונה, ונהגת הרכב הפוגע שנפגעה באורח קל מרסיסים ולקתה בחרדה נחקרה במשרדי הבוחנים.


חובש בכיר במד"א איתי לשד ופרמדיק מד"א יואל לוינגר, סיפרו: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו על הכביש  אופניים ובסמוך שכבה צעירה מחוסרת הכרה עם פציעה קשה בפלג גופה העליון, אזרחים שהיו במקום החלו לסייע לה ולבצע פעולות החייאה בסיסיות, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה. מצבה היה קריטי ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

אלי גד'ז, חובש ב"איחוד הצלה", סיפר: "מדובר בזירת תאונה קשה עם מעורבות רכב פרטי ואופניים. הצעירה שרכבה על האופניים סבלה מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. לאחר פעולות החייאה למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה". 

מוקדם יותר היום נפצע קשה בראשו רוכב אופניים חשמליים כבן 40, שנפגע מרכב ברחוב עודד ברמת גן. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח שיבא בתל השומר.