גבר בן 23 טבע למוות הבוקר (שבת) בחוף הדרומי בקיבוץ מעיין צבי, ליד זיכרון יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של הצעיר. כשעה לאחר מכן גבר כבן 50 פונה במצב אנוש לאחר שטבע בחוף השרון בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "מאיר" תוך כדי החייאה. 

פראמדיקית מד"א קטי שוסמן וחובש בכיר במד"א רוני דרורי סיפרו על הטביעה במעיין צבי: "כשהגענו עם הניידת טיפול נמרץ לקו המים ראינו גבר כבן 24 שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה כשאזרחים שראו אותו בים וחילצו אותו לחוף מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
כזכור, בבית החולים רמב"ם בחיפה נקבע ביום ראשון מותו של ערן ורדי, הפעוט בן השלוש שנמצא במצב אנוש לאחר לאחר שטבע ביום רביעי האחרון בבריכה בקיבוץ יגור. הוא טופל ע"י חובש מאיחוד הצלה כרמל ופונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, תוך שמתבצעות בו פעולות החייאה, אך היום כאמור נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של ערן. המשטרה עדיין בודקת את נסיבות המקרה. 
ביום שלישי האחרון טבעה ילדה בת 7 בבריכה בנווה שאנן בעיר חיפה ופונתה לבית החולים כשהיא במצב אנוש. באותו שבוע טבעה למוות הילדה אביטל רחלי נזרית בת החמש בצימר בו שהתה עם משפחתה במגדל. כוחות הצלה שהגיעו למקום פינו אותה לבית החולים "פוריה" בטבריה, אך שם נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה עיכבה לחקירה את בעלי הווילה בה אירע המקרה בחשד לניהול עסק ללא רישיון.