במשך יותר מארבע שעות שכבה טוהר דוד בהכרה מעורפלת בטנדר של אחד ממארגני מסיבת הטבע 'פסיכוזה'. העדים למצבה הקשה סיפרו במשטרה על התמהמהות האחראים לאירוע והתעקשו שבית החולים לא ידע כיצד לטפל בה. כעת אביה של טוהר, אבי, קרא היום (שני) לפרקליטות, בתכניתה של אילה חסון ב-103FM,  שלא להאשים את המעורבים במוות ברשלנות אלא בהריגה: "לפני כשנה ושבועיים ידיד שחגג יום הולדת הזמין את טוהר למסיבה אחרי שלא נפגשו כמה שנים", אמר, "היא לא ידעה שמדובר במסיבת טבע. באותם ימים טוהר הייתה בקד"צ והייתה אמורה להיות בחיל האוויר. תאריך הגיוס שלה הפך ליום הפטירה שלה".
 
"לאחר שאספנו את פיסות המידע על האירוע הבנו שטוהר התמוטטה וקיבלה מכה בראש", סיפר, "ניסו להציל אותה בכל מיני דרכים עד שהחליטו לפנות אותה לבית החולים סורוקה. הייתה התנגדות של המארגנים לקחת אותה לבית החולים, אחד מהם אף קרא לטנדר שפינה אותה להסתובב בחזרה בטענה שהוא סטודנט לרפואה ויודע איך להציל אותה. נתנו לה לגסוס כדי לא לפרק את המסיבה. פחדו שהזהות שלה תתגלה, שיבינו שהיא שייכת למארגני המסיבה והמשטרה תסגור את האירוע".



"היא הגיעה לבית החולים אנונימית", המשיך, "ללא טלפון וללא תעודת זהות כי פחדו שיזהו אותה. אחרי ארבע שעות שהיא גססה השאירו אותה לבדה בתחנה בצומת להבים למשך עשר דקות. הפרמדיק אמר לנו שכשהוא מצא אותה היא הייתה ללא זהות וללא דופק. המארגנים היו מודעים לכך שמצבה קשה ולכן העלימו את זהותה. בינתיים אסרו עליי לפגוש אותם כדי שלא יהיה שיבוש בהליך חקירה אך אני יודע את שמות כל המעורבים".
 
"היא הייתה ילדה מצטיינת, מלאת אנושיות שיועדה לקצונה", המשיך, "היא הייתה ילדתי הבכורה. אנחנו כהורים לא ידענו את פרטי המסיבה אליה הלכה. זה מזעזע אותי לחשוב כל פעם מחדש איך ילדה כל כך טובה שידעה רק לתת קיבלה יחס כל כך לא אנושי. זה מטריף אותי. הילדה הלכה אל מותה ואנשים התעלמו, מה הם חשבו לעצמם? למה לא עשו משהו? אם הייתי פוגש ברחוב את אותם האנשים הייתי שואל אותם איפה האנושיות שלהם, אנחנו רק זועקים היום את הזעקה האילמת של טוהר אך כל אחד ימשיך בחיים שלו. אני מקווה שאחרי העונש שהם יקבלו הם ילמדו מהי אהבה אמיתית ולא רק יזרקו סיסמאות של 'peace and love'".
 

כשנשאל אם היו מפנים את טוהר מוקדם יותר היא הייתה חיה היום השיב ש"כן. הפרופסור של בית החולים אמר לנו שהחיים שלה היו תלויים בזמן הפינוי. הוא אמר זאת באופן חד משמעי הרבה מאוד פעמים. טוהר נחבלה בראש, גססה והיו לה רעידות גוף עם כל הסמנים למצוקת חיים. אני מצפה שיענישו אותם במה שמגיע להם. אני קורא לפרקליטות להאשים אותם בהריגה ולא במוות ברשלנות. הדברים נעשו בזדון, מתוך כוונת תחילה. הם לקחו אחריות על החיים שלה. אני סומך על מערכת בתי המשפט שתראה את האמת ותוציא אותה לאור. חשוב לי להבהיר שלא מצאו אצלה שום סימנים לסמים או אלכוהול בדם. אחרי שהיא נפטרה עשו לה בדיקה פתולוגית וגם בדו"ח עצמו לא מצאו סמים או אלכוהול".