"רציתי לפנות אותה, אבל אמרו לי שהמדדים שלה תקינים":  כך הסביר לאון בגיו, מארגן מסיבת הטבע בה מצאה טוהר דוד ז"ל את מותה, את הסיבה שבעטייה לא פינה את הצעירה לבית החולים לאחר שהחלה לפרכס במהלך המסיבה. בראיון ששודר היום (שני) במהדורת "החדשות", סיפר בגיו, מדריך מוטוריקה לגיל הרך בן 31 מהיישוב אשלים, על הרגעים האחרונים ועל ההחלטות שהסתיימו בתוצאה הטרגית. "אני משתתף בצער המשפחה, מקרה טרגי מאוד, אף אחד לא כיוון לזה", פתח בגיו את דבריו, ועבר לספר על המקרה. "אמרו לי שיש בחורה שוכבת סמוך לרחבה, הגעתי עם הטנדר והכנו לה מקום מאחורה, התחלנו להתקדם לכניסה, ובזמן הזה לקחו לה מדדים, והם היו תקינים". 



"התחלנו להתקדם לכיוון צומת להבים, והתקשר אליי הבחור שלקח לה את המדדים, הוא אמר לי שהיא נראית די בסדר, ושמגיעים אליו אנשים במצב דומה גם באירועים אחרים", בגיו פירט. "'בוא נחזיר אותה, היא צריכה לנוח והיא תהיה בסדר' הוא אמר לי. חזרנו, שמנו אותה בצל עם עם מזרן. לא בתוך הטנדר, ותמיד היה לידה אנשים".



"אם אתה רואה שיכור בחתונה, אתה נותן לו לנוח"



כשבגיו עומת בראיון עם טענות המשטרה, כי בחר שלא לפנות את דוד לטיפול רפואי, בשל החשש שדבר זה יביא לסיום המסיבה ולהפסדים כספיים, דחה המארגן את הטענות ואמר: "אין לזה שום קשר למציאות, עובדה שכן רצינו לקחת אותה, אבל המצב לא היה נראה לנו כזה חמור. אם אתה רואה שיכור בחתונה, אתה לא מפנה אותו, אתה לוקח אותו הביתה לנוח. חשבנו שהיא צריכה לנוח, שהיא תתאושש ויהיה בסדר", הוא סיים את דבריו. 

עורכת דינו סוזי שלו הוסיפה: "מרשי רצה לפנות אותה לטיפול רפואי, ורק לאחר שנאמר לו שבהסתכלות נוספת, וכשרואים את מצבה, מצבה הוא עילפון של שימוש בסמים שממנו מתעוררים הוא חזר בחזרה, הוא לא יכול היה לפעול אחרת משפעל".