אחרי שבועות לא קצרים בהם נמנע ראש הממשלה בנימין נתניהו מלהתחבר לרשתות החברתיות, הוא התחבר הערב (שני) לרשת האינסטגרם וקיים "מסיבת עיתונאים" עם עוקביו. בין השאר נשאל ראש הממשלה האם כדאי לרכוש בית בשומרון, או לפחד מפני פינוי התנחלויות, על כך ענה ראש הממשלה "משתדל לא לתת טיפים לקנייה, אבל מבטיח לך שלא מפנים ישובים בארץ ישראל".



שאלה נוספת שעלתה היא האם המצב בצפון מטופל כדרוש, על כך הוא ענה כי "מטפלים בזה כל הזמן", לשאלה כמה שעות הוא ישן בממוצע בלילה, ענה כי הוא ישן בדרך כלל שבע שעות, אך לעתים, בעתות חירום הוא לא ישן בלילה כלל. בנוגע לקשריו עם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, ענה נתניהו כי מודי הוא ידידו הקרוב, "וידיד קרוב של מדינת ישראל". 



אוהד בית"ר שאל את ראש הממשלה אם הוא צפוי להגיע בקרוב למשחקי הקבוצה, אותה שניים אוהדים, ועל כך ענה נתניהו כי הוא לא רוצה להפריע לאוהדים בגלל סידורי האבטחה שתגרום נוכחותו ביציע. בנוסף לכך, נשאל ראש הממשלה מה המאכל האהוב עליו, והוא ענה פסטה ודגים, תוך שהוא מצרף תמונה מהארוחה המשותפת שקיים במעון ראש הממשלה, עם ראש ממשלת יפן שינזו אבה, בה הגיש קינוח בצורת נעל, דבר שנחשב כעלבון בתרבות היפנית.