פעיל בכיר לשעבר במטה הבחירות של ראשת עיריית אור יהודהליאת שוחט, נעצר בשני האחרון על ידי שוטרי מרחב דן שבמחוז תל אביב בחשד לאיומים על חייה של ראשת העירייה. היום (שלישי) החליט שופט בית משפט השלום בת"א, דניאל בארי, החליט לשחרר את החשוד, ויקטור דדוש בן ה-62, החשוד בהעברת מסר מאיים בפוסט בפייסבוק על ראשת העירייה.



בית המשפט ביקש מנציג המשטרה ארקדי פדורוב, להאריך את מעצרו של החשוד, אולם פרקליטו טען כי מדובר בפעיל פוליטי שפנה בפייסבוק לראשת העירייה, והתבטא בנוסח של פעילים פוליטיים, כשאמר: "צריך לחסל את ראש הנחש". עם זאת, לדבריו, הוא לא כתב לה שירצח או יהרוג אותה. השופט החליט לשחררו בערבות של עשרת אלפים שקלים.



על פי החשד, בין החשוד לראשת העירייה התנהלו בעבר קשרים טובים בעת ששימש כפעיל בחירות בכיר שלה, כאשר גם אחרי שנבחרה לכהן בתפקידה בעיר המשיך הפעיל לפקוד את המטה.



לאחרונה, ככל הנראה, עלו היחסים ביניהם על שרטון, ובעקבות כך שיגר החשוד, כך נטען, מסרים מאיימים מפורשים על חייה של שוחט, הן בשיחת טלפון עמה והן בהודעות מייל ששלח לה.



במשטרה מתכוונים לגבות עדויות מגורמים נוספים, שעל פי החשד ידעו על מעשיו של החשוד ומכירים את מערכת היחסים בין השניים. בהודעה שפרסמה המשטרה תחת הכותרת "מאבק המשטרה בעבירות נגד נבחרי ציבור מכהנים", היא ציינה כי היא "פועלת בנחישות בכל האמצעים העומדים לרשותה גלויה וסמויים על מנת להגן על שלטון החוק ולמצות את הדין עם העבריינים המבקשים לפגוע בריבונות זו, ובכללן עבירות אלימות ואיומים על נבחרי ציבור". החקירה נמשכת.