דוד צרפתי, מטפל במעון 'טללים' המיועד לאנשים עם פיגור ואנס באכזריות על פי החשד את אסתר, אחותה של אליס ביטון. הוא הושעה מעבודתו, ולאחר סיום התיק הוא צפוי לשוב לשם. האחות סיפרה על השתלשלות האירועים: "אחותי חוסה במעון של משרד הרווחה ויום לפני ערב פסח היא נאנסה על ידי המטפל שלה. היא סיפרה שהמטפל הגיע אליה בלילה ולקח אותה לספה בשטח ציבורי במעון ללא מצלמות ואנס אותה". לדבריה אליס, היא עצמה החלה לבכות כששמעה על הסיפור. 
"מזעזע אותי שרק אחרי שבוע נודע לנו על הסיפור הזה, ומסתבר שהמעון לא הגיש תלונה למשטרה גם אז", הוסיפה, "למחרת האירוע, אחותי סיפרה לשלושה מטפלים על אותו הערב, מנהלת המעון והמפקחת המחוזית עודכנו, אך איש לא נתן הוראה לקחת אותה לבית החולים לבדיקת אונס, לבדוק את התחתונים והספה". לטענתה, הדבר היחידי שקרה הוא שהמטפל הושעה. "אני מזועזעת מכך שהפרקליטות סגרה את התיק בשבוע שעבר, מחוסר ראיות שלא נאספו בזמן אמת. איך לא היו במקום מצלמות?", תהתה, "האיש הזה עבד שם 22 שנים ואפילו פוליגרף לא עשו לו. אחותי רועדת מפחד ממנו כשהיא רק שומעת את השם".

אילה חסון הזעזעה: "התנהלה חקירה רשלנית בשל העובדה שבמקום עצמו לא התייחסו ברצינות לעובדה שחוסה נאנסה. כשסלב מנשק סלבית מקיימים דיונים במשך ימים שלמים. גם אדם חוסה יכלו לחוות את הכאב וההשפלה כמו כל אחד אחר. אנחנו נעקוב ונבדוק את הנושא לעומק. אני יכולה לומר לטובת הפרקליטות שלא נאספו מספיק ראיות בזמן האמת וייתכן שלא היה להם מספיק נשק ברמה הראייתית אך מדוע לא נעשו שורה של בדיקות שחייבים לעשות במקרים כאלה?".