לאה ושי הפתיעו היום (שני) את ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) במסגרת השיחה המפתיעה בתוכנית מועדון ארוחת הבוקר ב-103FM. זאת, בהמשך לביקורת שהביע שי מוקדם יותר הבוקר על ציוץ של חבר הכנסת. זוהר הביא תמונה של ערבים־ישראלים בחוף תל אביב, שלבשו חולצה בצבע דגל פלסטין, וכתב עליה: "ניסיון להתריס". "מיקי זוהר בוגד בעם היהודי", אמר שי בפתח התוכנית.

השיחה המפתיעה לח"כ זוהר הסלימה בתוך שניות לטונים גבוהים, כאשר שי כינה את חבר הכנסת פחדן וחרדתי, וזוהר לא נותר חייב והפטיר לעבר שי "אידיוט".

ההתחלה דווקא נשמעה ידידותית למדי. "זה תמיד כיף לדבר איתך", אמר שי, ולאה הוסיפה כי היא "עוקבת אחריך בטוויטר". "בהערכה רבה", החל שי להגיע לנקודה, "בציוץ הלפני-אחרון שפרסמת, אמרת לערבים הישראלים פחות או יותר 'וואלה סבבה, אתם יכולים לבוא לחופים שלנו - אבל תתנהגו יפה'".
"אין חוק שאוסר לבוא עם חולצה של פלסטין", הגיב שי לציוץ אחרי שקרא ממנו בשידור, "ואיך אדם שבא לחוף כבר רוצה לתפוס בעלות על המדינה? זה גם החופים שלהם, אם איני טועה".
זוהר ניסה להסביר את הציוץ שלו: "אם מאות ערבים, מגיעים בצורה מסודרת, והם ממומנים על ידי גוף שעוין את מדינת ישראל...", פתח, ושי הגיב: "עוד מעט תגיד שגם בזה אשמה 'הקרן החדשה לישראל'".



"זה גוף מסוים שאני לא יכול לנקוב בשמו. הגוף אירגן אוטובוסים באופן מסודר ומימן את הרעיון הזה להגיע לחוף בלב מדינת ישראל יחד עם חולצות בצבעי דגלי הרשות כדי לומר 'חבר'ה, אנחנו פה'", המשיך זוהר.
שי תהה: "מה זה 'אנחנו פה'? הם פה. הם אזרחי המדינה. חבר הכנסת זוהר, מה שאתה אומר זה שאתה רוצה לקבוע לערביי ישראל עם איזה בגד מותר להם ללכת לים ועם איזה אסור? עם איזו הדפסה מותר ועם איזו אסור לערבים ללכת בישראל?".
"ממש ממש לא...", השיב זוהר.
"ואתה עוד מציין 'מדינה דמוקרטית', זה מאוד דמוקרטי להחליט לאנשים. על מה אתה מדבר?", צעק שי.
ח"כ זוהר ביקש אפשרות להגיב עניינית לטענות, ואמר: "ההתנגדות שלי הייתה לעצם המהלך הזה של מאות ערבים-ישראלים מאורגנים, שהגיעו ללב תל אביב, ושמתנהגים כאילו זו המדינה שלהם ולא של העם היהודי. זו הייתה המחאה שלהם ואני מחיתי נגדם". שי קטע אותו: "איזה פחד! וואו! באו ללב תל אביב להתריס עלינו. אלוהים, זה יכול להחריב לנו את המדינה. המדינה שלנו כל כך חלשה וקטנה שמאה ערבים עם חולצות יכולים להחריב אותה! איזה פחד, חבר הכנסת זוהר! יקחו לנו את המדינה! יקחו לנו את הארץ, עם החולצות שלהם!".
"אתה מאבד את זה", הגיב זוהר, ושי ענה: "אני מאבד את זה? אתה לא מאבד את זה? למה אתה כל כך מבוהל ממאה ערבים עם חולצות?"
"תנסה קצת להיות ריאלי ותפסיק לחפש כל הזמן עבודה אצל עמוס שוקן ב'הארץ', תדאג לארץ שלך ותדאג לציבור שלך ותפסיק לדאוג לערבים", ענה לו חבר הכנסת.
שי לא הרפה: "מה אתה כל כך פחדן? אלוהים, אתה כזה פחדן, אני לא ראיתי פחדן כמוך. ערבים עם חולצות! איזה פחד! אלוהים ישמור! איזה עם חלש ומסכן אנחנו שכמה ערבים עם חולצות ישמידו אותנו. בואו נגן עלינו מפני ערבים שלובשים חולצות! חולצות עליך ישראל!".
במהלך מופע הצעקות הזה של שי ניתק ח"כ זוהר את הטלפון.
"אח שלי, קח תרופות נגד חרדה"
אחרי הניתוק אמר שי ללאה: "אני מת מהאנשים האלה. יושב, כולו רועד מפחד בגלל כמה ערבים עם חולצות. שישחו בים איך שהם רוצים. מה אתה היסטרי?". 
אחרי שני ניסיונות נוספים לטלפן לח"כ זוהר, הוא ענה לטלפון, ואמר לשי: "יקירי, אני אגיד לך משהו, אתה צריך ללכת לעבור טיפול דחוף. אני לא אבזבז זמני על זה. משפט לא נתת לי להשחיל, אתה פשוט צרחת כמו אידיוט. סליחה על ההתבטאות החריפה, אבל פשוט בעיני עברת את כל הגבולות האפשריים. לכן אני חושב שאין מקום שאשתף פעולה עם תוכנית שאפילו גם לדבר לא נותנת".
שי ציין כי כבר הלך לטיפולים בעבר, "אבל אני קולט שאתה בהתקף חרדה. למה לא תיקח תרופות נגד חרדה, אח שלי?"
"אם תרצה אשמח להשלים משפט", אמר זוהר, ושי דירבן אותו להגיד את המשפט במהירות, כי הערבים ממתינים מחוץ לאולפן. "בוא נראה אם תצליח לעמוד במה שיש לי לומר", פתח זוהר, "כפי הנראה אתה בימים אלו בוחן אפשרויות תעסוקה חדשות, ועמוס שוקן מאוד קורץ לך בעיתון 'הארץ'. אמרת שלא תפריע לי, נכון?"
בעוד לאה ניסתה להבין מדוע במקום להגן על הפוסט שלו הוא מנסה לתקוף שוב את שי, גולדשטיין החליט שזה הזמן לסיים את השיחה. "יאללה לך תיקח 'ציפרלקס' ותירגע. יאללה להתראות", אמר. סביר שאחרי השידור המשיך לים. בשעות האלה יותר נוח מבערבים.