העדויות על ההטרדות המיניות של מנכ"ל פוקס: הערב (רביעי) דווח בחדשות עשר כי לפני יותר מ-15 שנה התרחשה סיטואציה מאוד לא שגרתית בצמרת החברה: איש מקצוע בכיר, שעבד עבור מנכ"ל פוקס, הראל ויזל, הגיע נסער לעימות קשה עמו. הבכיר שמע מרעייתו, שויזל תקף אותה, בעת שניסתה לצאת ממשרדו.

על פי טענתה היא הייתה במשרדו של ויזל בסיטואציה מקצועית. כשעמדה לצאת, הוא התנפל עליה מאחור - כך סיפרה לבעלה. האישה, לטענתה, נאלצה להיאבק פיזית, חבטה בראשו והצליחה לצאת מלשכתו. הבכיר התעמת קשות עם ויזל. מנכ"ל "פוקס" התנצל, הבטיח שזו טעות חד פעמית ובסופו של דבר, המקרה הושתק.
הראל ויזל אמר בתגובה: "המקרים המתוארים על ידכם מסולפים מן היסוד. ערוץ עשר ממשיך למחזר חומרים. ולאור זאת, אין בכוונתי להמשיך ולספק חדשות לבקרים תגובות לחומרים ממוחזרים וליטול חלק בקמפיין זה".
תגובת רשת פוקס: "בשל חשיבות הנושא ועדת הביקורת של החברה החליטה בתחילת השבוע לפתוח בהליך בדיקה יסודית ועל מינוי בודקת חיצונית כבר במהלך הימים הקרובים לבדיקת הטענות. אנו חוזרים ומדגישים כי הקבוצה פועלת בהתאם להוראות הדין ומפעילה מנגנונים בתוך החברה לצורך בירור וטיפול בנושאים אלה ובכללם קיומם של ממונה על מניעת הטרדה מינית בחברה וכן "מלשינון" המאפשר פניות ותלונות אנונימיות לכל אחד מעובדות ועובדי החברה".

כזכור, בשבוע האחרון התפרסמו שורת עדויות של נשים שבאו במגע עם ויזל, וטענו כי הוא הטריד אותן מינית. בעקבות התחקיר בחדשות עשר, הודיעה היום החברה על מינוי בודקת חיצונית לטענות על הטרדות מיניות מצדו של ויזל. בהודעה שנשלחה לבורסה לניירות ערך, נמסר כי "בהמשך לפרסומים בתקשורת בדבר טענות אנונימיות שהושמעו בקשר עם מנכ"ל החברה הנוגעות להפרות לכאורה של החוק למניעת הטרדה מינית ("החוק"), החליטה ועדת הביקורת בשל חשיבות הנושא על מינוי בודקת חיצונית בימים הקרובים לבחינת הטענות".

אתמול פורסמה בחדשות עשר עדותה של ד', שעבדה בסביבתו, וטענה כי המנכ"ל הכניס את ידיו למכנסיה והציע לה לבצע בו מין אוראלי. "כל מה שקרה היה בשבילי ממש בושה, טראומה גדולה", סיפרה  ד', שהוסיפה: "פעם אחת אני זוכרת שיצאתי מהשירותים והוא פתאום בא, דחף אותי לשירותים והדביק לי נשיקה. איך הגבתי? הייתי בשוק, רעדתי כולי. קיפאון מוחלט. בפעם אחרת אני יוצאת מאוחר בלילה לאוטו, ושוב הוא מגיח, מנשק אותי. שוב לא הגבתי. אהבתי את העבודה והייתי צריכה את הכסף. פעם נוספת, הייתי איתו בחו"ל. אנחנו יוצאים מאיזה מקום ויש עוד אנשים בסביבה, ואז הוא פתאום לוקח לי את היד ומכניס אותה לתוך המכנסיים שלו. זה היה מפחיד. קפאתי. ניסיתי אחרי זה לא להיות לידו. הייתי ממציאה תירוצים כדי שלא להיקלע לסביבה שלו".