מתכוננים לאירוע הגדול: כחלק מתהליך בחירת העיר שתארח את תחרות האירוויזיון בשנה הבאה נקבע כי אילת, אשר לא עמדה בתנאים שהציב איגוד השידור, תצא מהמירוץ, כך פורסם היום (חמישי) ב"כאן". התחרות כעת עומדת בין ירושלים לתל אביב, התוצאה תוכרז בשבוע הבא. 


חבר בוועדה הבוחרת שהתראיין ב"כאן" סיפר כי "אני במקור מאוסלו, ואני עבדתי עם האירוויזיון כראש משלחת וכמפיק של המופעים. הייתי כאן בירושלים בשנת 1999, בפעם האחרונה שהיה כאן את התחרות של אירוויזיון וזו הייתה חוויה נהדרת".  
על ההחלטה הקשה בין הערים, אמר: "ביקרנו בירושלים, דיברנו עם הקבוצה שם, הלכנו לראות את האולם, היו לנו פגישות טובות ודיברנו על מלונות ועל התחבורה. היה לנו גם סיור בתל אביב, וכעת צריך להכריע. זו החלטה קשה. לגבי אילת, אני מעריך את ההצעה שלהם, הם חשבו מחוץ לקופסה, אבל לצערנו הם לא פגשו את הדרישות שלנו". 

אז מה נדרש מהעיר שתיבחר? על כך ענה: "הדבר היחיד שאני יכול לומר זה שחייבים לעבוד 24 שעות ביממה בשביל להפיק את האירוויזיון. חייבים את זה, ואין שום מצב שתחרות אירוויזיון תתארח ללא אפשרות לעבוד גם בימי שבת. זה בלתי אפשרי מבחינתנו." 

לגבי סוגיית החרם אמר: "לא נוהלו  שיחות על כך במיוחד. כולם נינוחים וכולם מאמינים שישראל יכולה לארח מצוין. אנחנו בטוחים שנוכל להזמין לכאן את כולם".