בסרטון שהופץ הבוקר (ראשון) ברשתות החברתיות תועדה אישה מדממת, כשהיא שוכבת על הרצפה בבית החולים וולפסון. האירוע, שבמהלכו נטען כי היא הותקפה על ידי מאבטחי בית החולים, צולם ביום שישי האחרון, ועורר היום סערה ברשת. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע. 


מהמשטרה נמסר כי "ביום שישי האחרון סמוך לשעה 23:00 התקבל במוקד 100 דיווח אודות אירוע תקיפה בבית החולים וולפסון. צוות השוטרים שהגיע למקום פגש במעורבים, בני זוג בני 52 מחולון וצוות מאבטחים. בבירור שנעשה במקום עלה כי הצוות הרפואי במיון ביקש מהאישה לעזוב את הדלפק ומשזו סרבה הוזעקו מאבטחים למקום. מנגד, טענו בני הזוג כי המאבטחים תקפו אותם וגרמו להם לחבלות. אתמול, הוגשה תלונה במשטרה על ידי בני הזוג כנגד המאבטחים, והבוקר נחקרו המאבטחים באזהרה בגין חשד לשימוש בכח שלא כדין".

מבית החולים וולפסון נמסר כי "בליל שישי האחרון הותקף צוות חדר המיון במרכז הרפואי וולפסון, על ידי בני זוג אשר תועדו בסרטון המופץ כעת ברשתות החברתיות. בני הזוג התבקשו להתפנות מחדר המיון מאחר והפעילו כוח בלתי סביר ומתמשך כנגד מאבטחינו. לצערנו, המידע המופץ ברשתות החברתיות מתבסס על סרטונים אשר צולמו בידי אזרחים בסוף האירוע, והם אינם מתעדים את האירוע כולו".

עוד צוין בתגובה כי "המרכז הרפואי וולפסון מגנה גילויי אלימות מכל סוג שהוא, ויפעל למיגורה בכל האמצעים העומדים לרשותו. אנו מנועים מלהוסיף, היות והנושא נמצא כעת בחקירה משטרתית".