אראל סג"ל פתח היום (שני) את תכניתו ב-103FM במתקפה נגד חברת "החדשות", שיצרה לטענתו מיצג שווא, כאשר דיווחה כי המדינה משקיעה יותר כסף בלימודי יהדות מאשר לימודי מדעים. "זה לא נכון" אמר סג"ל. "אל תתנו שיהנדסו לכם את התודעה".

"מי שרוצה לתקוף את ממשלת הימין שידווח אמת. שלא יביא נתונים ישנים מ-2010 או 2015, שמתעסקים במימונים שמגיעים מבחוץ, ולא בהשקעה האמיתית של מדינת ישראל בחינוך. הדיווח של חברת 'החדשות', שחינוך יהודי מקודם יותר מחינוך מדעי, הוא פייק ניוז מפואר. חברת 'החדשות' תקפו את השר בנט, ואפילו לא היה להם את הכבוד להתנצל", הוסיף. 
עוד אמר סג"ל כי "בחברה דיווחו כי מדינת ישראל משקיעה עשרה מיליון שקלים במדעים, כשבפועל היא משקיעה 4.5 מיליארד שקלים במדעים. שימו לב לפער ולדברים שלא צוינו. זה פייק ניוז מובהק, ומבחינתי הם יכולים לתבוע אותי". 

נפתלי בנט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


"אני לא יוצא כאן להגן על נפתלי בנט, ואני אפילו כועס עליו שהוא לא התראיין אצלי, אבל אני קורא לציבור הרחב - אל תתנו שיהנדסו לכם את התודעה, תסתכלו על הנתונים לפיהם הסיכון שילדיי שלי יהיו חילוניים, גבוה באלף אחוזים מאשר שהילדים של אדם חילוני יהיו דתיים. זו הסטטיסטיקה האמיתית במדינת ישראל והיא מגובה במספרים".
לסיום, אמר סג"ל: "שמנהל בית ספר אחד יקום ויאמר לי ששר החינוך כפה עליו להכניס לבית הספר ארגונים שעושים מיסיונריות דתית. אם יגיע אליי אדם כזה אני אדבר איתו במשך שעה שלמה בתוכנית".