טרגדיה: דב רק ז"ל, בן 70 מתל אביב, התמוטט לאחר שהתעמת עם רוכב אופניים חשמליים, תחילה באופן מילולי ובהמשך ככל הנראה התדרדרו הדברים לדחיפות הדדיות בין השניים. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים, וכעבור שעה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בנו של דב, דניאל, סיפר היום (שלישי) לאילה חסון ב-103FM כי "הייתי בחו"ל כשקיבלתי את הבשורה ומיד הזמנתי כרטיס טיסה לארץ".

"אבי סבל מקרישת יתר בדם והיה מטופל בתרופות. הוא ירד מבניין מגוריו ברחוב ויצמן בדרכו למועדון הבריד'. לפי המידע שהגיע אליי, הוא לא קיבל זכות קדימה מרוכב אופניים חשמליים במעבר חצייה. אבי היה אדם דעתן, שהתנדב במשטרה כאזרח שומר חוק, וכנראה שהעיר לו על צורת הרכיבה הפרועה שלו וכך התפתח עימות ביניהם".


 
בנו של המנוח סיפר כי עדי ראייה שהיו במקום אמרו שראו את אביו מוטל על הקרקע בזמן שרוכב האופניים נמצא מעליו. "אינני יודע את הפרטים מעבר לזה, ואמנם המשטרה לא מספקת לנו מידע מעת לעת, אך אני סומך עליה. אבי עובר ניתוח לאחר המוות על מנת לבדוק את סיבת מותו. אנחנו עדיין בשוק מהאירוע".

חסון סיכמה את השיחה: "לצערי, המסקנה שנובעת מהאירוע הזה היא שצריך להבליג. אנשים מאוד אלימים בכבישים ועדיף לשתוק. זו עצה גרועה, אך אין לי הצעה אחרת".