מפקד מחוז (ממ"ז) ירושלים ניצב יורם הלוי ומפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך ערכו הבוקר (ראשון) סיור בשוק מחנה יהודה בירושלים וברחבי העיר כדי לבחון מקרוב את התגבור בכוחות המשטרה ולוחמי מג"ב והיערכות כוחות הביטחון במוקדים ובמקומות המהווים ריכוזי קהל תוך התחייבות שהיערכות זו תימשך לכל אורך החג. עוד בטרם נכנסו לסימטאות השוק התייחס ניצב הלוי לפרסומים האחרונים סביב מועמדתו לתפקיד מפכ"ל המשטרה, תוך שהוא מקשר אליהם, לכאורה, את אלשיך.

האם אתה חושב שרוני אלשיך מנסה לטרפד את מועמדותך לתפקיד המפכ"ל, נשאל הלוי והשיב כי "אני מגדיר יחסים טובים בנינו. יחסים של מפקד-פקוד, של ארגון שרוצה להצליח ועושה את כל המאמצים על מנת לספק ביטחון לתושבים כל יום, כל שעה. אתם כנראה לא יודעים מה אנחנו עושים ביום ובלילה ובחגים. אתם מתעסקים רק בדבר הזה, תסתכלו מסביב להיערכות של ירושלים, להיערכות של מחוזות אחרים בגבולות. אנחנו נמצאים שם במלחמה. צר לי שזה פוגע באנשים, זה פוגע גם בי. מדובר באנשים, זה פוגע בפרטיות שלהם, במשפחה שלהם, בסביבה שהם נמצאים בהם ובטח אחרי כל כך הרבה שנים בארגון זה פוגע. אל תתנו לדבר הזה להתרומם. התפקיד של התקשורת הוא גם להנמיך את הלהבות ולשים את הדברים בפרופורציה".

גם מפכ"ל המשטרה לא נחלץ מהסוגיה ולשאלה האם ניצב יורם הלוי ראוי לשמש ולכהן בתפקיד מפכ"ל המשטרה? "ישנם  כמה קצינים בפיקוד שיכולים וראויים להיות מפכ"ל משטרה וכל ההתעסקות והפרסומים בעת האחרונה אינם נכונים", ענה.