רוחות אדירות בישרו לנופשים שהגיעו לחוף הבונים הבוקר (ראשון) כי החורף קרב ובא. מיני טורנדו גרם לאוהלים של מטיילים רבים לעוף לשמיים, כמו גם שולחנות, כיסאות, מזרונים וכל הבא ליד. לא היו נפגעים באירוע, אך הסופה גרמה לבהלה קטנה בקרב חלק מהמטיילים, שחלקם דווקא העדיפו להתפעל מהמחזה.

 




למרות הגשם שהיה בימים האחרונים, ועל אף הסופה בחוף הבונים, התחזית לחג היא דווקא שמשית. עוד לפני תחילתו הרשמית של הסתיו ירדו במהלך הלילה גשמים קלים בצפון הארץ, ובשבת בבוקר ירד גשם שוטף במשך כ־20 דקות באזור המרכז ובגוש דן. גם היום ייתכנו עדיין גשמים מקומיים.



עם זאת, במהלך החג צפוי מזג אוויר נאה. מחר תחול עלייה קלה במידות החום ובשלישי עלייה נוספת ואז הטמפרטורות יהיו ממוצעות לעונה. הגשם החזק שירד אתמול בבוקר באזור המרכז גרם לקריסת כביש ומדרכה ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק, סמוך לאתר עבודות הקו האדום של הרכבת הקלה בתחנת בן גוריון־ז'בוטינסקי. נזקים נגרמו לשני כלי רכב שחנו בסמוך (בתמונה), לכניסות לבתי עסק סמוכים וכן לפיר סמוך שהוצף במים ואיתו כמה דחפורונים שמשמשים לעבודות במקום. בחברת נת"ע, האחראית על העבודות, טוענים שההצפה והנזקים נגרמו בשל אי כשירות של מערכת הניקוז באזור וקולטנים סתומים.