תושב ירושלים בן 49 חשוד בכך שניצל מינית במשך שנים את בתה של בת זוגו, וזאת בטרם מלאו לה 14 שנים. בהזדמנויות רבות, לפי החשד, הוא ביצע בה עבירות מין קשות, לרבות מעשי אינוס ומעשי סדום, כך עולה מחקירה שמנהלת משטרת מחוז ירושלים בנושא, ובמהלכה נחשפו השוטרים לאחד המקרים החמורים ביותר שנחקרו במשטרה בשנים האחרונות.



לפני מספר שבועות החליטה הקטינה, כיום בת 17, לגולל את סיפור חייה העגום ואת מעשיו המתועבים של מי שנחשב לאדם הקרוב אליה ביותר בחייה, בן זוגה של אמה, כאמור. הקטינה המבועתת שטחה בפני החוקרים, בפרטי פרטים, את המעשים שביצע בה החשוד, אליו פיתחה יחסי תלות של ממש, וזאת בשל הקרבה ביניהם. המשטרה עצרה את החשוד בגין הטענות, כמו גם בגין חשד לעבירות מין שביצע בצעירה נוספת.



"זהו אחד התיקים המזעזעים והקשים שנחשפתי אליהם", ציינה חוקרת במשטרה, שהסבירה: "במשך מספר שעות ישבה מולי הקטינה שבאומץ רב וגילוי לב סיפרה לי את העבירות הקשות שביצע בה בן זוגה של אמה, שהוא אחד האנשים שהכי קרובים אליה. אנחנו עושים את כל הפעולות והמאמצים על מנת להביאו לדין בגין מעשיו".



ראשיתה של חקירת המשטרה בנושא היא בתלונה שהוגשה על ידי הקטינה בתחנת המשטרה, לאחר שגמלה בלבה וגוללה בפני חוקרי המשטרה את הסיפור. לדבריה, החשוד אנס אותה וביצע בגופה מעשי סדום ועבירות מין חמורות נוספות במספר רב של מקרים.



בעקבות תלונתה נעצר החשוד, ובחקירתו קשר את עצמו לחשדות המיוחסים לו. בית המשפט האריך את מעצרו עד מחר, עת יובא פעם נוספת לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בשנית.



במשטרה מייחסים לחשוד שורה של עבירות חמורות, לרבות בעילת קטינה בתוך המשפחה, מעשה סדום בקטינה, אינוס קטינה במשפחה ועבירות נוספות. גורם במשטרה ציין כי עם התקדמות החקירה, עלה חשדם של החוקרים כי זהו איננו המקרה היחיד, ולאחר שערכו מספר פעולות חקירה נוספות, הגיעו החוקרים לזהותה של קטינה נוספת, כבת 14, שעדותה נגבתה, ועל פי החשד ביצע החשוד גם בה עבירות מין במספר מקרים. עוד עלה החשד כי החשוד מחזיק במכשירו הנייד חומרי תועבה בהם נראות דמויותיהם של קטינים אחרים.



במשטרה מציינים כי "המשטרה פועלת בנחישות כנגד עבירות מין המבוצעות כלפי קטינים, בני נוער וצעירים וגורמות סבל נפשי קשה לקורבנות וזאת למען שמירה על שלומם וביטחונם של כלל האזרחים והרחקת עבריינים אלו מסביבתו של האזרח הנורמטיבי שומר החוק" .