הגר לרר בת ה-30 מבאר שבע אשר השתתפה בטיול מאורגן לירדן, התמוטטה אתמול באזור הררי הקרוב לפטרה ולאחר זמן מה נפטרה בשטח. לאור תוואי השטח, פעולות החילוץ היו מורכבות וגופתה של הצעירה הוצאה באופן רגלי. בני משפחתה של הגר ספדו לה: "הגר היקרה שלנו, אהובה שלנו, עכשיו את חופשייה בטבע שכל כך אהבת".

אתמול בבוקר יצאה הגר עם קבוצת מטיילים שהכירה דרך הפייסבוק לטיול בן חמישה ימים בפטרה. סמוך לשעה 14:00 יצאה הקבוצה לטיול שטח בן חמש שעות עם מדריך ירדני דובר עברית ועם מארגן הטיול מהארץ. לאחר שעה וחצי של הליכה הגר, החלה להתלונן למארגן הטיול שחם לה והיא אינה חשה בטוב. מארגן הטיול נצמד אליה וסיפק לה אוכל ושתייה. בסביבות 16:00-17:00 הגר מעדה ונחבלה במרפק, מארגן הטיול ניסה לסייע לה בעזרת חמור, אך סמוך לשעה 19:00 הגר לקתה בהתקף חרדה ולא יכלה להמשיך את המסלול. המדריך התקשה לתקשר איתה וניסה להשיג עזרה באמצעות המשטרה המקומית וכמה שעות לאחר מכן הגיעו קבוצת שוטרים שהחליטו לפנות את הגר.

בסמוך ל-22:00 החלו בתנועה מהשטח בחזרה בזמן שהגר ככל הנראה כבר לא הייתה בין החיים. ב-6 וחצי בבוקר הגיעו שוטרים לבית המשפחה בבאר אז בישרו את הבשורה הקשה שהגר כבר לא בין החיים וככל הנראה התייבשה בטיול.

צילום: באדיבות המשפחה
 
אמה של הגר ציטטה כמה משפטים מהספר הנסיך הקטן שהגר אהבה ואף קעקעה אותו: ״נוף זה הוא בעיניי הנוף היפה ביותר והעצוב ביותר בעולם כולו. אין לך דבר מצער יותר מאשר לשלח ידיד כי לא כל אדם זוכה לרע״. הגר בת בכורה לאבי ואיריס, אחות לעומר ונועה. המשפחה מבקשת להימנע מנתיחת הגופה בירדן ועושה את המאמצים המרביים להביא את הגר לארץ בהקדם האפשרי כדי להביאה למנוחות לפני השבת.
 
שגרירות ישראל בירדן, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי של משרד החוץ מצויים בקשר עם המשפחה וסגן הקונסול בירדן סייע במהלך הלילה בפעולות החילוץ ובהמשך בהעברת גופתה לישראל.

לפני כשבוע נהרג צעיר בן 18 מירושלים לאחר שנפל מצוק בפארק הלאומי יוסמיטי שבקליפורניה. כשבוע לפני כן נהרג בתאונת דרכים קטלנית, ידידה קלרמן, תושב נוף איילון כבן 25 וקצין בצה"ל לשעבר, ששהה בעיירה פאי בצפון תאילנד בירח דבש עם בת זוגו קסם, שנפצעה קל. בתחילת חודש יולי, נהרג יגאל טישמן בתאונת אומגה בירח הדבש באי רואטן בהונדורס. רעייתו שיר נפצעה קשה בתאונה.