האנס בני סלע המרצה עונש מאסר של 40 שנה בגין מעשיו ערער לבית המשפט העליון לאחר שעתירה הזויה במיוחד אותה הגיש נדחתה על ידי בית המשפט המחוזי. סלע הלין בפנייה לבית המשפט כי במהלך אחת הארוחות בבית הסוהר בו הוא שוהה הוגש כמנה אחרונה וופל - במקום עוגה בחושה שהייתה רשומה בתפריט. 
"לטענת המבקש" נכתב בהחלטת שופט העליון עופר גרוסקופף, "אספקת הוופל במקומה של העוגה הבחושה איננה סבירה, שכן מדובר במוצר שונה במהותו ובמשקלו. בעוד מנה של עוגה בחושה שוקלת בערך כ-150 גרם, משקלו של הוופל גרמים ספורים, 20 גרם בלבד, כך לדברי המבקש". סלע הוסיף וטען כי בסמוך לדיון בעתירה בבית המשפט המחוזי "סופקה לו עוגת מאפינס, בכדי שניתן יהיה לטעון כי הבעיה נפתרה והתייתר הצורך במתן החלטה בעתירה". 
בתשובת שב"ס לעתירה הוסבר כי הסיבה לכך היא "תקלה נמשכת בתנורי האפייה של בית הסוהר, ומשכך לא מסופק המאפה אלא תחליף מתאים". בשירות בתי הסוהר הבהירו כי "אין צפי מתי יחזרו התנורים לפעול, שכן טיפול בתקלה דורש את החלפת התנורים". 

בסופו של דבר השופט עופר גרוסקופף, כצפוי, הודיע כי הערעור נדחה. "אין מדובר לטעמי בסוגיה בעלת משקל המצדיקה מתן רשות ערעור".
יש לציין כי האסיר בני סלע מגיש עתירות ועררים תמוהים ומוזרים על בסיס קבוע, וכך הפעם הפך בית המשפט העליון לאחראי על מטבח הכלא. בעבר ניסו להגביל את זכותו להגיש הליכי סרק לבתי המשפט עקב היותו עותר סדרתי. אולם לפני חודשיים דחתה נשיאת העליון את ההסדר המגביל בטענה כי הוא אינו מידתי ואינו מאזן נכונה בין זכות הגישה של סלע לערכאות ובין האינטרס הציבורי שתומך בהגבלתה.

במושב הבא של הכנסת צפויה לעלות להצבעה הצעת חוק של שרת המשפטים איילת שקד שמטרתה לחסום בעלי דין טורדניים אשר מציפים את המערכת בהליכי סרק. הצעת החוק, אשר עברה כבר את אישורה של ועדת שרים לחקיקה, קובעת כי בהחלטה בבקשה ליתן צו חוסם ישקול בית המשפט, בין השאר, את מידת הפגיעה הצפויה בזכות הגישה לערכאות של בעל הדין אל מול הפגיעה שתיגרם לבעלי הדין שכנגד ולכלל הציבור אילולא יינתן הצו. המשרד לביטחון פנים ביקש להחיל את הצעת החוק גם על עתירות אסירים.

שרת המשפטים שקד אמרה עם אישור הצעת החוק בועדת שרים לחקיקה כי "תובעים טורדניים מציפים את בתי המשפט בתביעות סרק, גורמים עוול לנתבעים ולא פחות מכך - לתובעים המגישים תביעות מוצדקות. הצעת חוק זו מבקשת לעשות סדר בתחום ולאפשר למערכת המשפט להתנהל בצורה שתעשה צדק. צריך לזכור שצדק פירושו גם מניעת עינוי דין ומניעת הליכים משפטיים ארוכים".