מייסם חמדאן קשקוש, בחודש השביעי להריונה, בת 35, מתה אמש בנסיבות לא ברורות, שעות לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים. התאונה אירעה בצומת תנובות בכביש 57, במהלכה הנהגת פגעה ברכב שהיה לפניה. בעקבות כך, נגרם נזק לרכבים אך לא היו נפגעים, והתאונה לא דווחה למשטרה. לאחר שחזרה לביתה, חשה חמדאן לא בטוב וניגשה לבדיקה בבית החולים מאיר בכפר סבא. 



בסיום הבדיקה היא שוחררה לביתה כשמצבה טוב, ובערב כאשר חשה שוב ברע, חזרה שנית לבית החולים, שם התדרדר מצבה ונקבע מותה. הצוות הרפואי הצליח לבצע ניתוח ולהציל את התינוקת, שנמצא כעת בטיפול נמרץ.



חמדאן עבדה כמורה לביולוגיה בבית ספר, התגוררה בעיר קלנסווה והיא אם לילדה בת 6 ותינוקת שזה עתה נולדה. קרובי משפחתה סיפרו כי ביום מותה היא עברה תאונה קלה, ניגשה לבית החולים בשעות אחר הצהריים ואז שוחררה. מאוחר יותר סיפרו כי הרגישה כאבים עזים, ונפטרה לפנות בוקר. 


מבית חולים מאיר נמסר: "אמש הגיעה אשה בהריון, לאחר תאונת דרכים והיא והעובר מנותרים ואין כל ממצא שמצביע על בעיה, על כן לאחר מספר שעות היא שוחררה. במהלך הלילה היא הגיעה שוב לבית החולים כבר במצב של החייאה. למרות מאמצים אינטנסיביים של צוות רב מקצועי, לא ניתן היה להצילה. בניתוח חירום מחולצת עוברית, ומועברת לטיפול נמרץ פגים. ביה"ח דיווח למשרד הבריאות והחל בבדיקת המקרה, ביה"ח משתתף בצערה של המשפחה".