נשיא המדינה, רובי ריבלין, התייחס בדבריו לפיגוע שאירע היום בגוש עציון, בו נרצח ארי פולד ז"ל: "אני רוצה לשלוח את תנחומי העמוקים למשפחת פולד,

לתושבי אפרת ולאנשי גוש עציון כולו, על הרצח המזעזע של ארי פולד. לצערי הרב, על אף העבודה העילאית של כוחות הביטחון לסיכול הטרור עלה בידי המרצח לבצע את הפיגוע הנתעב". 
 
עוד הוסיף הנשיא: "אין לנו כיפת ברזל בפני הטרור, המאבק בטרור הוא מאבק קשה וארוך אך מדינת ישראל לא תרתע ממנו. לא תהיה תקומה לטרור. ארי גילה גבורה אדירה, ונלחם עד הרגע האחרון, גם אנחנו נרדוף את מבצעיו בכל דרך. יהי זכרו ברוך". 
 
בין שורת הפוליטיקאים שהגיבו לרצח ספד לפולד שר החינוך נפתלי בנט, שכתב כי "ארי פולד גיבור ישראל. במותו הציל חיים. ארי פולד ז"ל שנרצח היום בפיגוע הדקירה בגוש עציון לא עצר עד שנטרל את המחבל. עם דקירה בגב הוא רץ, שלף אקדח וירה לפני שהתמוטט, העיקר שהמחבל לא ימשיך לפגוע באחרים. עם ישראל מצדיע למשפחת פולד ומחבק אותה. יהי זכרו ברוך". 

מוסי רז (מפלגת מרצ) כתב בדף הפייסבוק שלו: "רצח הוא רצח. מזועזע ומגנה את הרצח הנפשע בגוש עציון. משתתף בצערם העמוק של אלמנתו של ארי פולד וארבעת היתומים". 
 
ארי פולד. צילום: פרטי


יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין כתב כי ״עם ישראל כולו כואב את הרצח המזעזע של ארי פולד הבוקר בגוש עציון. ארי גילה גבורה אדירה, רדף אחרי המחבל הנתעב אך לצערנו כוחו לא עמד לו. אני מחבק את בני המשפחה, תכלה שנה וקללותיה".
 
תנועת "שלום עכשיו" גינתה את הפיגוע ומסרה: "אנחנו שולחים את תנחומינו למשפחתו של הנרצח בפיגוע הבוקר בגוש עציון. החברה הישראלית מדממת ונקרעת מהמחיר האיום שהיא נדרשת לשלם בשל ההימנעות מתהליך מדיני. אלימות לעולם לא תהיה אמצעי לסיום הסכסוך".
 
גם "הקרן החדשה לישראל" פרסמה הודעת גינוי בחשבונה בטוויטר וכתבה כי "הבוקר נרצח בדם קר ארי פולד מאפרת שבגוש עציון, על ידי רוצח נתעב שדקר אותו בכניסה לקניון מסחרי. אנחנו מגנים את הרצח הנורא והאיום ומשתתפים בצער המשפחה והחברים. יהי זכרו ברוך".

בצלאל סמוטריץ', שאחיו של ארי משמש כדוברו, צייץ בטוויטר וכתב כי "ארי פולד הי"ד היה חבר ותותח על בפני עצמו, אחד מלוחמי ההסברה הגדולים ביותר של מדינת ישראל התקשורת הזרה. והוא גם אח של איתן השותף התותח שלי לעשיה בכנסת. מעבר לכעס ולתסכול הכללי עצוב לי מאוד גם ברמה האישית. "הרנינו גויים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו".