ההכנות לקראת האירוויזיון: שר התקשורת, איוב קרא, מינה צוות היגוי לאירוויזיון, שיעמוד בקשר עם כל הגורמים הרלוונטיים לקראת קיום התחרות בתל אביב. ברשימת החברים בצוות, שהגיעה לידי "מעריב אונליין", מופיעים ארבעה נציגים של משרד התקשורת, כשבראש הצוות יעמוד מנכ"ל המשרד נתי כהן. עוד חברים בוועדה ראש מטה שר התקשורת שירלי שיף, היועצת המשפטית של המשרד, מנכ"ל תאגיד השידור אלדד קובלנץ וסוגר את הרשימה מנחם לייבה, מנכ"ל עיריית תל אביב-יפו. 

במכתב שנשלח אל חברי הצוות נכתב "ההיערכות הנדרשת אינה נוגעת לכל ענייני הפקת השידורים, המסורים לתאגיד השידור הישראלי". בהמשך מפורטים נציגי הגופים הרלוונטיים, ובסוף המכתב פונה השר קרא למנכ"ל המשרד "ככל שיידרש, אבקש שתפנה למנכ"לי המשרדים הרלוונטיים להשתתף בדיוני הצוות".

המכתב שנשלח אל צוות ההיגוי


גורמים במערכת הפוליטית אמרו בשבועות האחרונים כי יש ניסיון לדחוק את השרה מירי רגב מההכנות לאירוויזיון. רגב, שהייתה הקול החזק ביותר בעד קיום התחרות בירושלים, כתבה לאחר החלטת איגוד השידור האירופאי לקיים את התחרות בתל אביב כי "חשבתי שנכון שירושלים, בירת ישראל, תארח את האירוויזיון. מרגע שהתקבלה ההחלטה על אירוח האירוויזיון בתל אביב, אין לי ספק שמדינת ישראל והעיר תל אביב יארחו את האירוויזיון בצורה הטובה והמכובדת ביותר".

כזכור, בחודש מאי השנה דווח כי השר קרא והשרה רגב הקימו צוות היגוי שיטפל בהכנות לקראת האירוויזיון. כעת נדמה כי צוות ההיגוי החדש יחליף את הצוות המשותף, שאינו כולל אף לא נציג אחד ממשרד התרבות. מלשכתה של שרת התרבות מירי רגב טרם התקבלה תגובה.