אייל פרדיס, קיבל דוח תנועה ולא הצליח להבין את הכתב של השוטר. הוא סיפר היום (חמישי) לבן כספית ורוני בר-און על האירוע המוזר, שהוביל לבסוף לביטולו של הדוח עצמו. "השוטר טען שעקפתי בצומת ריק ולא הבנתי את העניין. ביקשתי ממנו שיבהיר לי, והוא ענה שלא יכול להבהיר ושאני יכול לבחור להישפט", הסביר ב-103FM, "כשהגעתי הביתה ניסיתי לקרוא את מה שכתוב על המסמך וזה היה בלתי אפשרי להבין את סעיף העבירה. חשבתי לעצמי - מדובר במסמך משפטי, אז איך אני אמור להגן על עצמי אם המסמך לא קריא?".

הוא הוסיף: "האירוע התרחש בצומת פנימי במגדל העמק, השוטרים ישבו בתחנת אוטובוס והתנפלו עלי כאילו הייתי סוחר סמים". פרדיס תהה - "מה זה בכלל לעקוף בצומת ריק? אני בקיא בעבירות וסיימתי בהצטיינות קורס נהיגה מונעת". לדבריו, ברגע הזה הוא החליט לפנות להתייעץ עם עורכי דין. "אמרו לי אין לך סיכוי, השופטים רואים מאות דוחות כאלה", אמר, "הייתי  מתוסכל, אז צילמתי את הדוח והעלתי לפייסבוק. כתבתי 'אלשיך, אם אתה מצליח לקרוא את מה שכתוב פה - אני מוכן לשלם כפול מהסכום'. הופתעתי מכך שהרבה אנשים שיתפו את זה". 

פרדיס ציין כי מספר ימים לאחר מכן, התקשר אליו ניצב ירון בארי (שכיהן באותה התקופה כראש אגף התנועה במשטרה). "הוא סיפר לי שראה את הפוסט שכתבתי וכי גם הוא לא הצליח לקרוא את מה שכתוב שם", אמר, "ניצב בארי הסביר כי הוא השתמש בסמכותו וביטל את הדוח".