ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להמריא היום (שלישי) אחר הצהריים לעצרת הכללית השנתית של האו"ם, שם הוא צפוי לשאת נאום שבו יציג את האתגרים שאיתם מתמודדת ישראל וידגיש כמובן את האיומים הניצבים בפניה בזירות השונות. על פי מקורבים לראש הממשלה, נתניהו יחשוף בנאומו מחרתיים בשעה 20:00 (לפי שעון ישראל) פריט מידע חדש לגבי תוקפנותה של איראן, במטרה להצדיק את החרפת הסנקציות שנוקט הממשל האמריקאי נגד המשטר באיראן. כפי שהיה בשנים קודמות, גם הפעם הוא עשוי להמחיש את האיום האיראני בדרך מקורית.

כבכל שנה, גם השנה ינצל נתניהו את הבמה כדי להדגיש את צביעותו של הארגון כלפי ישראל ואת הדברים שעליו לשנות כדי להפוך לגוף רלוונטי. אומנם מאז נכנסה ניקי היילי לתפקיד שגרירת ארה"ב באו"ם לפני שנה וחצי ניכר שינוי מצדה של ארה"ב, אך נראה שנתניהו לא יוותר על ביקורתו כלפי גופים שונים בארגון, בהם אונסק"ו. 
 
מלבד זאת, גם הנושא הפלסטיני צפוי לקבל בולטות בעצרת הנוכחית, לאו דווקא מכיוונו של נתניהו אלא בנאומו של יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס, שעל פי מקורות ברשות צפוי להיות תוקפני במיוחד. בשבועות האחרונים אמרו גורמים באש"ף כי אבו מאזן צפוי "להכריז על מדינה תחת כיבוש" מיד לאחר נאומו. לפי שעה, פגישה בין נתניהו לאבו מאזן נראית לא אפשרית. 
 

הבית הלבן הודיע כי נתניהו ייפגש עם הנשיא דונלד טראמפ בשולי העצרת. הפגישה צפויה להתקיים כבר מחר בשעה 16:00 שעון ישראל. כפי שנחשף במעריב אונליין, בכירים בממשל טראמפ אמרו כי השיחה בין השניים צפויה להיות טעונה, וזאת על רקע ניסיונות הפיוס של ישראל עם רוסיה ופוטין, כמו גם אי נכונותה של ישראל להציג התקדמות במשא ומתן מול הפלסטינים. 
 
אמש אישר גורם ישראלי בכיר כי נתניהו ייפגש גם עם נשיא מצרים עבד אל פתח א־סיסי בשולי העצרת. השניים נפגשו לראשונה בשנה שעברה. בפתח הפגישה הם נראו מיודדים ותמונותיהם מחייכים גררו גל ביקורת במצרים. נתניהו צפוי להיפגש בעצרת גם עם נשיא צרפת עמנואל מקרון.
 
מי שאינו צפוי להגיע לעצרת הוא נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. שר החוץ בממשלתו סרגיי לברוב יפקוד את העצרת, אך לפי שעה לא נקבעה בינו לבין נתניהו פגישה, שאמורה להיות הראשונה מאז אירוע הפלת המטוס הרוסי מעל שמי סוריה. לנתניהו צפויים להצטרף השרים איוב קרא ומירי רגב.