שורה של פוליטיקאים ישראליים הגיבו הערב (שלישי) לנאומו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בעצרת האו"ם, במהלכה התייחס למספר נושאים הקשורים למדיניות הפנים והחוץ של ארה"ב, בהם המצב בסוריה, היחסים מול קוריאה הצפונית, ועתיד היחסים בין ישראל והפלסטינים. במסגרת דבריו, הכריז המנהיג האמריקאי כי "לא נאפשר למדינה שמאיימת למחוק את ישראל להחזיק בגרעין", והוסיף: "טהרן זורעת מוות והרס, ואינה מכבדת זכויות של עמים וריבונויות, נפעל לבודד אותה כל עוד התוקפנות שלה תימשך". 



שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב בתגובה בחשבון הטוויטר שלו: "במועדון הצבועים והחנפנים שנקרא 'האומות המאוחדות' ראינו היום נאום מרשים של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. מזה שנים לא היה על הבמה העולמית מנהיג שמבין את המזרח התיכון, מטפל בסכנה האיראנית ומציב קווים אדומים לאסד. אני מקווה שמנהיגי העולם יקשיבו ויפנימו".

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, אמר בתגובה לנאומו של טראמפ: "הנשיא מוכיח שוב שארה"ב עומדת בצד הנכון של ההיסטוריה. עם עמידה איתנה לצד ישראל ומאבק למען יציבות במזרח התיכון, ארה"ב מובילה את האו"ם לעידן חדש שמפורר את האובססיה לישראל ובולם את המשטר האיראני". 
 
ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב: "נאומו של הנשיא טרמפ בעצרת האום טוב לישראל ובעיקר מאפשר לה מרחב תמרון מדיני ליוזמות חדשות. השאלה אם נשכיל לנצל זאת וליזום פרדיגמה חדשה שלא מבוססת על עוד מאותו דבר פיקטיבי שנקרא 'שתי מדינות' או שנמשיך להתגלגל ולהיגרר ולחכות ליוזמות של אחרים". 

ח"כ שרן השכל אמרה: "צפיתי בנאומו של טראמפ במהלך ביקורי בגרמניה. כך צריכה לנהוג כל מדינה שבראש מעייניה עומדים הגנה על עקרונות הדמוקרטיה, עולם חופשי וסדר עולמי. אסור לתמוך במדינות אגרסיביות שמממנות טרור ומערערות את היציבות העולמית. זה המסר שהעברתי בפגישותיי עם שרת ההגנה הגרמנית והקנצלרית אנגלה מרקל".

ח"כ גילה גמליאל, כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "שנים חיכינו לנשיא ארצות הברית שעולה לבמה ופשוט אומר את האמת. חד וברור. דונלד טראמפ הוא מנהיג נדיר, שעוד שנים ילמדו מה שעשה כאן במזרח התיכון: טיפל ברעים, סייע לטובים ועזר לבנות עולם טוב יותר".