שלטי הקמפיין של הבית היהודי בפתח תקווה, הושחתו הבוקר ורוססו בשחור ברחבי העיר. בשלטים הופיעו תמונות מועמדי ומועמדות הרשימה, כאשר המשחיתים ריססו בשחור ומחקו את תמונות המועמדות. במטה הבית היהודי הודיעו כי הם בוחנים הגשת תלונה במשטרה.
שרת המשפטים, איילת שקד, מסרה: "כך נראית הדרת נשים: רק אמש הצטלמנו עם הנשים המובילות בסוכת הבית היהודי בפתח תקווה. והיום גילינו השחתה מכוערת של הכרזות ברחוב. בושה. במקום שנאה וקיטוב, אני מציעה ללמוד מהבית היהודי על הובלה נשית: יו"ר הסיעה שולי מועלם, האישה היחידה בכנסת בתפקיד זה". 
עוד הוסיפה שקד: "אני החברה היחידה בקבינט המדיני ביטחוני, ויש לנו עוד פורום נשים חזק ונציגות רבות ברשימות המוניציפליות. גילה ואליה (שפניהן הושחטו) אנחנו אתכן ועם המפלגה בפתח תקווה שהנשים בה מובילות. ואני בטוחה שגם תושבי פתח תקווה".

איציק דיעי, מ״מ ראש העיר ויו״ר הבית היהודי בפתח תקווה, מסר: "כנראה שהריצה שלנו בקמפיין חיובי ומאחד, מאיימת על מישהו. אבל אותנו אי אפשר להפחיד. אנו מגנים בתוקף מעשים חשוכים אלו, והם לא יעשו עלינו רושם או יזיזו אותנו מהדרך הנכונה. רשימת הבית היהודי בפתח תקווה מייצגת את כלל הקהילות בעיר,  נשים וגברים כאחד. אצלנו אין הבדל בין גבר לאישה. אנחנו גאים בנבחרת שלנו שמורכבת מנשים וגברים מובילים בעיר, אנחנו נמשיך במסע שלנו ובעז״ה נגדיל את כוחנו ונמשיך לפעול למען כלל תושבי פתח תקוה".